יש לכם חשבון פרסום בגוגל אדוורדס? מצוין.

רוצים לפרסם בגוגל? גם מצוין.

אבל איך אתם יכולים לוודא שחשבון הפרסום שלכם מנצל את כל היכולות שגוגל מעניקה לכם?

איך אתם יכולים לגרום למודעות שלכם להיות מושכות יותר, גדולות יותר ועם יחסי הקלקה גבוהים יותר?

 

הבעיה המוכרת בשוק הפרסום הישראלי היא, שישנם מספר משרדים מקצועיים שמנהלים קמפיינים מדויקים ברמה גבוהה, והרוב המוחלט פשוט לא. המצב הזה יוצר לא רק מצבים בהם לקוחות רבים משקיעים כספים לחינם, אלא גם להערכה נמוכה של אנשי המקצוע האמיתיים במשרדי הפרסום, שהמומחיות שלהם היא פרסום בגוגל אדוורדס.

 

רוצים לדעת איך בוחרים משרד שיווק באינטרנט?

תחום של פרסום בגוגל אדוורדס השתכלל מאוד לאורך השנים, וכיום המורכבות של הכלי הזה היא כל כך גבוהה, שיש צורך במיומנות גבוהה כדי לנהל קמפיין שיודע להביא תוצאות וערך לעסק שלכם. יתרה מכך, כמות המתחרים העצומה וכמות המפרסמים בגוגל, יוצרת קושי אמיתי וצורך בעבודה מדויקת, מדידה ויצירתית. אמנם גוגל מהווה רק חלק מעוגת פרסום באינטרנט עוד על המידע בויקיפדיה

 

אבל אין ספק שיש לכלים העוצמתיים שלה יכולת לתת לעסק שלכם דחיפה שיווקית רצינית.

במאמר זה על פרסום בגוגל אדוורדס, נדבר על תוספים ויתרון השימוש בהם לעסק שלכם.

 

מהם התוספים של גוגל?

2התוספים של גוגל מאפשרים לנו להגדיל את נפח המודעה שלנו, להפוך אותה למושכת יותר על ידי כך שנציג יותר מידע לגולש לפני שהוא נכנס לאתר שלנו.

 

אם בעבר הרחוק מודעת גוגל כללה כותרת ושתי שורות תיאור, הרי שהמצב הנוכחי יכול לאפשר לנו למשוך את עינו של הלקוח ולתת לו מידע רלוונטי ומניע לפעולה ובכך לשפר את יחסי ההקלקה ויחסי ההמרה שלכם מהקמפיינים. השימוש בתוספים הוא חינמי ולא עולה לכם כסף נוסף לקמפיין – אתם ממשיכים לשלם רק עבור הקלקה על התוסף.

 

אחד מהדברים החשובים ביותר לשים לב אליהם בזמן בניית התוספים, היא להקפיד על קופירייטינג מדויק ושיווקי שכתוב ברמה גבוהה. אתם מתחרים מול משרדי פרסום אחרים שמנהלים קמפיינים ללקוחות שלהם, ואתם רוצים להיות כמה שיותר מדויקים וקריאטיביים עם המודעה.

 

אילו סוגי תוספים קיימים?

תוסף SITELINKS

מאפשר לכם לשלוח את הלקוחות שלכם ישירות לתוך דף ספציפי באתר. זאת אומרת, במקום שהלקוח יראה רק לינק אחד שלכם, הוא יכול לראות 2 לינקים נוספים ומעלה. המשמעות? עוד 4 לינקים מושכים לאתר שלכם. בדוגמא הזו עשינו ללקוח שלנו שני תוספי סייט לינק: צור קשר + מיטות נוער וספות וחצי

3תוסף יתרונות מרכזיים

תוסף יתרונות מרכזים מאפשר להציג את המודעה עם מספר יתרונות על העסק שלכם, כמו למשל: חנייה חינם, זמינות 24-7, יעוץ ראשוני חינם ועוד.

 

תוספים להתקשרות

מאפשרים לכם להפוך את המודעה שלכם למודעת התקשרות, ומקלה עליכם לייצר קשר ראשוני עם הלקוח בצורה מהירה ופשוטה.

 

תוספי מידע מובנים

מאפשרים לכם לתת מידע נוסף לגולש לפני שהוא מקליק על המודעה שלכם. אם למשל יש לכם רשת למכירת נעלי נשים ויש לכם מספר מותגים, אתם יכולים לבחור בתוסף מידע מסוג “מותגים” ולרשום: אדידס, נייק, פומה. אם אתר משרד שיווק באינטרנט, תוכלו לבחור בתוסף מידע מסוג שירותי המקום ולרשום: קידום אורגני, פרסום בגוגל אדוורדס, בניית אתרי אינטרנט.

1תוספי אפליקציות

מאפשר לחבר את האפליקציה שלכם לחשבון ולהניע אנשים ישירות לתוכה. לא משנה אם מדובר במכשיר אנדרואיד או אייפון וגם בטאבלטים.

 

תוספים לשליחת SMS

אתם יכולים לסייע ללקוחות שלכם להגיע אליכם בצורה מהירה, על ידי שליחה של סמס ישירות למספר שתגדירו – הלקוח יקליק וישלח אליכם הודעה שתגיע ישירות אליכם.

 

תוספי קידום מכירות

אם יש לכם אירועים מיוחדים שבהם אתם מקדמים מכירות, אתם יכולים להיעזר בתוסף זה. לדוגמא מבצעי מכירות מיוחדים לגולשים שמחפשים בעזרת פרסום בגוגל אדוורדס, בפסח, ראש השנה או בחופש הגדול.

מיתוג עסקי מודעה ממומנות

פרסום בגוגל אדוורדס – שטיק מדיה שיווק באינטרנט

 

תוספי מחיר      

תוספי המחיר יכולים לאפשר לכם להציג את המחירים של השירות / מוצר שלכם עוד לפני הקליק של הגולש. אם יש לכם מוצר במחיר שווה ומושך, אתם יכולים לתת על זה זרקור בקמפיין.

 

תוספי מיקום

תוספי מיקום יאפשרו לכם למשוך גולשים שנמצאים בסביבה של העסק שלכם, על ידי תצוגה של שעות פעילות, מיקום גיאוגרפי שלכם ואפילו מסלול הגעה לעסק.

 

לסיכום

קידום העסק שלכם בעזרת פרסום בגוגל אדוורדס, כולל לא רק את הגדרת הביטויים הרלוונטיים וכתיבה מניעה לפעולה של המודעות. זה כולל גם את היכולת שלכם לשלב בקמפיין תוספים איכותיים ורלוונטיים, שיגדילו את הגודל של המודעה שלכם, יאפשר לגולשים למצוא אתכם ביתר קלות ולתת להם מידע איכותי עוד לפני שהם מקליקים על המודעה שלכם. פרסום בגוגל אדוורדס לעולם יהיה חלק מפעילות כוללת של שיווק אתרים באינטרנט 3 טעויות ענק שחייבים להימנע מיהם בשיווק באינטרנט

וחשוב מאוד לקיים במסעות הפרסום שלכם ראייה כוללת על כל פעולות השיווק הרלוונטיות ולא רק על פרסום בגוגל. אם אתם מתלבטים לדוגמא, אם לבחוק בקידום אורגני על פני פרסום בגוגל או לצד פרסום בגוגל, בקרו במאמר הבא: פרסום בגוגל מול קידום אורגני.

 

פרסום בגוגל אדוורדס – משרד פרסום שטיק מדיה

אין תחליף ליעוץ מקצועי איכותי, ממשרד פרסום עם ניסיון מוכח בניהול חשבונות פרסום בגוגל לעסקים. אל תחפפו, אל תחסכו ואל תשימו את העסק שלכם בידיים לא בטוחות ולא מנוסות. ניהול חשבון פרסום בגוגל אדוורדס יכול לתת לכם ערך עסקי רב, ומצד שני ניהול לא נכון עלול להוביל לבזבוז כספים וזמן.

 

מנהלי הקמפיין בשטיק מדיה הם לא רק בעלי ניסיון רב, הם בודקים אחד את השני כל הזמן כדי לוודא מה אפשר לשפר ולהוסיף לקמפיינים – כדי שאתם תקבלו את התוצאה הטובה ביותר לעסק שלכם. זו הסיבה שבגללה לקוחות בוחרים להפקיד את העסק שלהם בידיים שלנו בביטחון ובראש שקט.

בואו נעשה שטיק!

5/5 - (4 votes)