קשה למצוא חברה לקידום אורגני. ליבי יוצא אל בעלי עסקים שרוצים לקדם את העסק שלהם במנוע החיפוש של גוגל ומתחילים לחפש חברה לקידום אורגני אמינה ומקצועית שתלווה אותם בתהליך. מספר החברות שמציעות שירותי קידום אורגני הוא עצום וכמות ההבטחות עולה על כל דמיון, אך כמות החברות האיכותיות שיודעות באמת להביא תוצאות ובאמת לעשות מהלך קידום שישפיע על העסק – מצומצמת.

אי קיומם של חסמי כניסה, היעדר סטנדרטיזציה לתחום ורמה מקצועית ירודה, גורמת לחברות רבות להשקיע כספים בקידום אורגני ולהגיע למצב שאחרי חודשים רבים של פעילות הן לא רואות תוצאות ולמעשה, דורכות במקום.

מה הסיבה לכך?

התחום של קידום אורגני הפך בתחומים רבים לתחרותי ומאתגר, זאת עקב כניסה של נותני שירות רבים כמעט בכל תחום בארץ ובעולם. ניקח, לדוגמא, חברה שעוסקת בייעוץ וליווי של חברות בתהליך הוצאת רישיונות עסק. 

אם לפני 8 שנים מספר חברות קטן קידם את הפעילות העסקית שלו דרך קידום אורגני, הרי שכיום גדל גם מספר השחקנים בתחום, וגם המודעות של השחקנים לאפשרויות הקידום וליתרונות של קידום בגוגל יצרו מצב שבו התחרות גדלה, וכדי להשיג תוצאות אמיתיות בקידום אורגני, אתם צריכים חברה לקידום אורגני מקצועית שתעמוד לצדכם.

לדוגמא, אם אתם עוסקים בתחום עריכת דין ואתם רוצים לייצר כמות כניסות גבוהה לאתר ולהשיג מיקומים גבוהים בגוגל, ממתין לכם אתגר אדיר. קידום אורגני למשרדי עורכי דין הפך לנחלתם של משרדים בעלי יכולת השקעה של תקציבים אדירים ומאמצים רבים, עקב התחרות במקצוע והעובדה כי משרדים רבים הבינו שקידום אורגני יכול להפוך למנוע צמיחה עוצמתי עבור המשרד שלהם.

אז האתגרים רבים, ההבטחות עולות על כל דמיון, ואתם רוצים לדעת מה לעשות…

אז במאמר הנוכחי בנושא בחירה של חברה לקידום אורגני, נתמקד בדגשים שעליכם לשים אליהם לב עוד בזמן המחקר, כשאתם מחפשים את החברה הנכונה ללכת איתה יד ביד בפרויקט.

ממה להיזהר בזמן שבוחרים חברה לקידום אורגני?

האם החברה יודעת לקדם אתר על הפלטפורמה עליה האתר נבנה?

האתר שלכם בנוי על וורדפרס? וויקס? ג’ומלה? כל מערכת מתנהגת בצורה אחרת ומאפשרת לאותה חברה לקידום אורגני לטפל בקידום האתר שלכם בעזרת כלים שונים. 

אם למשל, במערכות קוד פתוח כמו וורדפרס או ג’ומלה, למקדמי אתרים יש יכולת התערבות בקוד והטמעה של כלים ותוספים שפותחו על ידי קהילת המפתחים של הפלטפורמה, הרי בעבודה מול מערכות קוד סגור כמו וויקס לדוגמא, יש למקדם אפס השפעה ברמת הקוד או ברמת התוספים החיצוניים שהוא יוכל להתקין באתר.

בדקו האם לחברה לקידום שאתם בוחנים יש יכולת עבודה מול מספר פלטפורמות שונות, והאם היא בעלת ניסיון בקידום בפלטפורמה של האתר שלכם. זה יעזור לכם להתחיל מנקודת זינוק נכונה בדרך לקידום האתר שלכם.

אתם יכולים לקרוא עוד על קידום אורגני בוורדפרס מול וויקס במאמר הבא:

ואם החברה שאתם בוחנים מציעה לכם לבנות אתר בפלטפורמה שהיא פיתחה? עברו לסעיף הבא.

האם החברה מציעה לכם להקים אתר על פלטפורמה שהיא פיתחה?

אם אתם מגיעים אל חברה לקידום אורגני שרוצה לבנות לכם אתר על פלטפורמה שלה? חברים, במקרה כזה אני מציע לכם לברוח על נפשותיכם. זה פשוט ‘לא’ אחד גדול שאתם חייבים לשים לב אליו!

זה לא קשור לתוצאות שתקבלו או לא, לחוזק הפלטפורמה, למהירות האתר או כל יתרון אחר של המערכת שמציעים לכם. זה גם לא קשור לכמות ההמלצות שתקבלו על החברה. זה קשור לזה שביום שתרצו לעזוב את חברת הקידום מכל סיבה שהיא, אתם תהפכו לשבויים וישנה סבירות גבוהה שכל עבודת הקידום ששילמתם עליה פשוט תרד לטמיון. 

ואף יותר מכך: אתם לא רוצים להיות במצב שבו שאתם תלויים ביכולת החברה לתחזק את האתרים שלה, לפתור בעיות שונות ופרצות אבטחה ולהטמיע פיתוחים שהשוק דורש עם התפתחות תחום הקידום: נניח שבחרתם בחברה כזו, וכעבור שנתיים היא לא רואה כדאיות בהמשך פיתוח של המערכת שלה, מה תעשו עם האתר שלכם?

מי ייתן לכם שירות או טיפול לפיתוחים שתצטרכו לעשות? ישנן מספיק פלטפורמות בקוד פתוח כיום, שמאפשרות לכם לא רק רמת קידום גבוהה אלא גם גמישות תפעולית בבחירת הספקים איתם תרצו לעבוד על האתר.

הצעות זולות ומפתות

היזהרו מהצעות זולות ומפתות, גם מהצעות שמגיעות מחברות גדולות בשוק שמציעות לכם חבילות קידום בסכומים הזויים של כמה מאות שקלים בחודש. ההצעות הזולות האלו בדרך כלל מגיעות עם תקופת התחייבות ארוכה שתכלא אתכם עם החברה בלי יכולת להשתחרר, ובלי לבחון קודם את הרמה המקצועית ואת השירות שתקבלו במהלך תקופת ההתחייבות.

בתשלום של כמה מאות שקלים בחודש, אין שום צידוק עסקי להשקיע בקידום שלכם יותר מכמה שעות בחודש. בנוסף, סביר להניח שמי שהולך לטפל לכם בתיק הוא לא בדיוק אלוף העולם בקידום. בסכומים כאלו אי אפשר להעסיק בעלי מקצוע מצוינים ומנוסים, אי אפשר להשקיע שעות של עבודה ומחקר על התחום שלכם, ובטח ובטח שאי אפשר לרכוש לכם לינקים חיצוניים שיחזקו את האתר שלכם.

בתחום הזה של קידום המנוע החיפוש של גוגל, חברה לקידום אורגני איכותית היא קריטית להצלחת הפעילות שלכם.

סיבה נוספת היא, שלחברות הגדולות שמציעות חברות קידום למספר רב של עסקים, יש לרוב עסקאות קידום גם עם מתחרים ישירים שלכם על אותו ביטוי. לעומת זאת, חברות מקצועיות שמעניקות שירותים של קידום אורגני, בדרך כלל לא יעניקו שירותי קידום אורגני לשני עסקים מתחרים על אותה עוגת הפרסום.

אז הצעה זולה נראית טוב בטבלת ההוצאות של העסק ואולי תעניק לכם שקט נפשי מדומה והרגשה טובה שאתם עושים משהו כדי לקדם את העסק – אבל ברוב המקרים, תעמדו בסיום ההתקשרות מול שוקת שבורה ואפס תוצאות.

תכנים מועתקים

כל חברה לקידום אורגני יודעת, שאחת מהדרכים הטובות ביותר לקדם את העסק שלכם היא כתיבת תכנים איכותיים לאתר, שהרובוטים של גוגל יסרקו ויסייעו לכם לשפר את דירוג האתר שלכם. אך פעמים רבות, חברה לקידום אורגני תעסיק כותבי תוכן חיצוניים וזולים שמעתיקים תכנים מאתרים אחרים ומשכתבים אותם במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב משאירים אותם מועתקים.

מכיוון שהמטרה של גוגל היא להגיש תכנים איכותיים ומדוייקים ככל האפשר לביטויי החיפוש של הגולשים, היא סורקת את התכנים ומעניקה ציונים לאתר על פי איכותם והרלוונטיות לגולשים. אם תמקמו תכנים מועתקים באתר שלכם, גוגל “תעניש” אתכם ותפגע בציון שלכם.

לא רק שזה לא יקדם אתכם בתוצאות האורגניות – להפך – הציון שלכם ייפגע ויקשה עליכם עוד יותר להתקדם.

איך פותרים את זה?

וודאו עם חברת הקידום שלכם לפני סגירת העסקה, שהיא מייצרת תכנים לא מועתקים לאתר שלכם ושהיא מקפידה על תכנים איכותיים שגוגל תאהב, ושרלוונטיים לביטויי החיפוש שאתם מעוניינים לקדם.

חברה לקידום אורגני | תכירו את הצוות שיעיף את האתר שלכםרמת כתיבה ירודה

תוכן איכותי מייצר ערך לגולשים שיכנסו לאתר שלכם, גורם להם לקרוא ולהתעניין בתוכן, להגדיל את זמן השהייה באתר ולסייע לכם לשפר את הציון של האתר שלכם מגוגל. אם הגעתם עד לנקודה זו במאמר הזה, סימן שאתם מחפשים חברה לקידום אורגני שתוכל לסייע לכם, ושאתם מעוניינים לקבל מידע בעל ערך לעסק שלכם. 

אם אכן תקבלו מהמאמר מידע בעל ערך ואף תצפו בסרטונים באתר שלנו בנושא קידום אתרים ובמאמרים נוספים, הסיכוי שתרצו ליצור קשר עם החברה שלנו יילך ויגבר.

בשוק תחרותי מאוד, המלחמה על כל לקוח היא קשה ואתם חייבים לייצר ערך לגולשים שמבקרים באתר שלכם. על כן, רמת כתיבה גבוהה ומתן ערך רב ללקוחות הוא חלק מהטקטיקה של קידום אורגני איכותי לאתר שלכם.

ריכזנו עבורכם מספר טיפים נוספים של בחירת חברה לקידום אורגני בלינק הבא:

גזירה של הלינקים והעבודה שעשו בשבילכם

אחת הנקודות הכואבות ביותר שאתם עלולים להתאכזב ממנה, היא לגלות שביום שתיפרדו מחברת הקידום הנוכחית שלכם, כל העבודה שהיא עשתה עבורכם למעשה מוחזקת כבן ערובה בידיה והיא למעשה מוחקת את כל הקידום שנעשה עבורכם.

אם, לדוגמא, במשך השנים, החברה בנתה לכם רשת ענפה של קישורים איכותיים שמצביעים לאתר שלכם וביום הפרידה ממנה היא “תגזור” את הלינקים, כל עבודת הקידום ששילמתם עליה תיעלם כלא הייתה. וודאו באופן מוחלט וברור שאין לחברה כוונה לעשות כן ושכל עבודת הקידום שנעשית בשבילכם תישאר תקפה גם אם תחליטו להחליף חברה אחרי תקופה מסויימת.

חומרים מקצועיים

אם אתם רוצים להרחיב את היריעה ולהבין מה ההשפעה של עיצוב לוגו לעסק על פעילות קידום אורגני שלכם, בקרו בלינק.

לקריאה נוספת בנושא פרסום בגוגל אדוורדס, ולקבלת תמונת מצב מלאה לגבי אפשרויות הקידום בגוגל, בין אם בצורה אורגנית או באמצעות קמפיינים ממומנים, בקרו בלינק.

לסיכום,

ישנו אתגר עצום בבחירת חברה לקיום אורגני, וההשפעה העסקית על התוצאות שלכם עצומה. ספק מצוין יכול להוות יתרון משמעותי לעסק מול המתחרים שלו, על אחת כמה וכמה שמדובר בחברות שעוסקות בשיווק של העסק – לא משנה עם פרסום בגוגל, חברה לקידום אורגני, חברת ניהול מוניטין בגוגל או חברת שיווק באינטרנט באופן כללי.

הקפידו על בחירה נכונה של הספק, וודאו שהוא מחוייב למתן שירות, דברו עם ממליצים ובדקו את התוצאות שהוא מביא ללקוחות שלו בביטויים תחרותיים.

אנחנו בשטיק מדיה מקפידים על מתן שירות איכותי ברמה מקצועית מעולה. אם אתם רוצים לקדם את הפעילות העסקית שלכם עם חברה שכוללת שחקני נשמה, עם ניסיון של מעל 10 שנים בקידום אתרים אורגני, השאירו לנו פרטים ונשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי ואמין.

5/5 - (1 vote)