שיווק דיגיטלי לחברות
שיווק דיגיטלי ממוקד תוצאות ומטרות עסקיות מהחברה המובילה בישראל
הזינו טלפון ונחזור אליכם
שיווק דיגיטלי לחברות – שטיק מדיה
מעל ל-10 שנות ניסיון
עשרות חברות ממליצות
ראייה שיווקית 360
שימוש בכלים טכנולוגים מתקדמים
מחקר מתחרים מתקדם
צוות מקצועי ומסור
לקוחות שסומכים עלינו
תשקיעו בחברה שלכם!
שיווק דיגיטלי לחברות – שטיק מדיה
שיווק דיגיטלי הפך בשנים האחרונות למוקד המשיכה המרכזי של חברות בכל הגדלים, בכל התחומים ובכל המגזרים כולם, ללא יוצא מהכלל. משבר הקורונה רק הדגיש ביתר שאת את החשיבות העצומה של ניהול פעילות שיווק דיגיטלי ממוקדת ומפוקסת מטרות.
הגישה שלנו במשרד פרסום שטיק מדיה היא שאנחנו חלק בלתי נפרד מהחברה שלכם. אנחנו עובדים ימים כלילות, משקיעים בהדרכות מקצועיות, כלים טכנולוגים ושעות ניתוח רבות לקמפיינים כדי לסייע לחברה שלכם לעמוד במטרות העסקיות שלה.
הכנו עבורכם מאמר מפורט לגבי כלים של שיווק דיגיטלי לחברות – שימו לב שאין תחליף לייעוץ מקצועי של אנשי שיווק ופרסום מנוסים, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם לבנות תוכנית שיווק ופרסום דיגיטלית.
איך בוחרים סוכנות שיווק דיגיטלי לחברה שלכם
קשה מאוד לבחור היום חברה שתלווה את החברה שלכם בתחום של שיווק דיגיטלי לחברה שלכם. החשיבות העצומה של החברה להצלחה העסקית שלכם היא כמעט בלתי נתפסת!
כמות הלידים שתקבלו, כמות המכירות שתעשו, כמות הקהלים שייחשפו לפתרון או למוצר שלכם, כל אלו הם פונקציה ישירה של הצלחת הקמפיינים והמיקוד שלהם. אתם רוצים לוודא שעומדת לצידכם חברה מנוסה, משקיענית, אכפתית, כזו שתתייחס לעסק שלכם כאל שלה ותשקיע בו את מירב המאמצים.
אז מהם הפרמטרים החשובים ביותר בזמן שאתם בוחרים חברת שיווק דיגיטלי לחברה שלכם?
המלצות של לקוחות קיימים –
אתם חייבים לוודא מעל לכל ספק שהלקוחות הקיימים של משרד פרסום שאתם בוחנים נהנים לעבוד איתו, שיש להם אוזן קשבת, שהיחסים נעימים ושכמובן משקיעים בהם והם מרגישים שדברים מתנהלים בצורה מסודרת ומאורגנת.
מערכת יחסים עם משרד פרסום היא לא רק תוצאות תוצאות תוצאות – אמנם זה חשוב ביותר וזה הדבר שהכי קובע מכולם, אבל לקבל תוצאות ולעבוד עם ספק שאתם לא נהנים מעבודה איתו או שאתם לא סומכים עליו – זה סיוט לא נורמאלי. יותר גרוע מכך, לעבוד עם חברה שלא יודעת להעניק שירות ושאתם מרגישים שעושה לכם טובה.
ניסיון –
ככל שיש למשרד הפרסום שלכם יותר ניסיון, גם בעבודה עם לקוחות מתחומים שונים וגם בקמפיינים שונים בפלטפורמות שונות, כך סיכויי ההצלחה שלכם יגדלו. כמו כל דבר בחיים, אתם רוצים לוודא שבעל המקצוע שלכם מנוסה ומיומן ובעיקר כשמדובר בדבר כל כך חשוב כמו פעילות השיווק של החברה שלכם.
העולם של שיווק באינטרנט השתנה מקצה לקצה בשנים האחרונות והוא ממשיך להשתנות מיום ליום. הניסיון העצום בהתמודדות עם אתגרים מלקוחות שונים ומתחומים שונים – מוכוון אצלנו ישירות אל הלקוחות שלנו.
אנו משתמשים בידע ובניסיון שלנו כדי להביא יותר תוצאות ולשפר את הקיים וכך מנהלים מערכות יחסים ארוכות שנים עם הלקוחות שלנו.
צוות רחב ומנוהל היטב –
אתם רוצים לעבוד עם חברה שמחזיקה צוות רחב עם התמחות מגוונת במספר סוגי פרסום ובשליטה מלאה בסוגי פלטפורמות מגוונות. לדוגמא, עבודה עם משרד שמתמחה בעיקר בגוגל, פייסבוק או בכלל מומחה לקידום אורגני, תטפל רק בחלק מהתמונה ולא בכל התמונה כולה.
החיים מוכיחים גם שכל אחד מושך אל הפורטה שלו ואל אזור הנוחות שלו, ואם תעבדו עם סוכנות שמומחי אך ורק בעבודה עם גוגל, ברור שהיא תציע בעיקר פתרונות שרלוונטים לתחומי ההתמחות שלה.
כך, לא תוכלו לממש את הפוטנציאל האמיתי של המותג או החברה שלכם.
אל תסתכלו דרך החור של הגרוש –
בעיה שחוזרת אצל חברות רבות וללא ספק פוגעת בסיכויי ההצלחה שלהן באופן ניכר ובולט לעין. כשאתם בוחרים ספק פרסום שאמור לקחת את החברה שלכם קדימה ושיש לו השפעה ענקית על הרווחים שלכם, אתם לא עושים חישובים של הבדלים פעוטים בשכר הטרחה בין משרד למשרד.
משרד פרסום מקצועי יצעיד אתכם אל עבר עמידה ביעדים ויגדיל את ההחזר עבור השקעה מפעילות הפרסום, והדבר הזה לבדו הוא בעל ערך כספי שלא ניתן למדידה.
זה מוביל אותנו לבעיה הקשה ביותר בתחום של שיווק דיגיטלי
הבעיה הקשה ביותר היא העדר רגולוציה, העדר הסמכות ותנאי סף לספקים ולחברות העוסקות במלאכה. כפי שכבר רשמנו, החשיבות של משרד הפרסום שלכם היא עצומה ותקבע איך יראו לא רק העסקים שלכם, אלא גם החיים האישיים שלכם.
עקב העדר יישור קו מצד הרגולטור, קורה מצב שבו איש הישר בעיניו יעשה, ואין שום גורם שיכול לאכוף נורמות מקצועיות על חברות פרסום הדיגיטלי בישראל. כל סטודנט שפתח פעם פייסבוק ויש לו משקפיים על החוטם יכול לקרוא לעצמו משרד פרסום, לקחת תחת חסותו עסקים, להצטייר כמומחה שיווק דיגיטלי ולהתחיל לקדם אותם.
או יותר נכון – לחרב אותם.
ידיים לא מקצועיות, לא מיומנות ולא מנוסות יגרמו לכם נזק לעסק, יגרמו לכם לא להאמין בלי הפרסום הדיגיטלי, יהרסו את האמון שלכם לא רק בספק שבחרתם אלא גם בספקים עתידיים ותמנע מכם להגיע לידי הצלחה.
אם אתם מחפשים זול – תתכוננו לשלם ביוקר.
פלטפורמות מובילות בתחום שיווק דיגיטלי
בישראל, שנחשבת לשוק קטן עם אוכלוסייה קטנה ביחס לעולם הגדול, רוב עוגת הפרסום של שיווק דיגיטלי מתחלקת בין פייסבוק לגוגל, כולל הנגזרות וחברות הבת שלהן (יוטיוב ואינסטגרם). פלטפורמות אלו מתאימות לסוגים רבים של חברות ויכולות לתת מענה למספר עצום של דרישות ואתגרים שיווקיים ותודעתיים.
אבל איך תוכלו לדעת מהי הדרך המומלצת ביותר לקידום פעילות החברה שלכם? המטרה שלכם תהיה לצמצם את שלב הניסויים ככל האפשר ולפחות לעלות לאוויר עם קמפיינים כמה שיותר מדויקים בפלטפורמות הנכונות.
משרד מקצועי בתחום פרסום באינטרנט יבנה עבורכם תוכנית פרסום מותאמת למטרות העסקיות שלכם, קהלי היעד שלכם ואפיקי השיווק הכדאיים ביותר שייצרו לכם את החזר ההשקעה הגבוה ביותר עבור פעילות הפרסום.
חשוב לזכור – ברוב המקרים ועבור רוב החברות –השקעה אך ורק בפלטפורמה אחת לא תהיה מועילה ויש צורך לעבוד רחב יותר, על מספר פלטפורמות שמסונכרנות בינהן ויודעות להגיע אל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם במספר דרכים.
זאת אומרת, שגם עם עיקר הפעילות שלכם מתרחשת בגוגל לדוגמא, אנחנו ממליצים לפחות להרים קמפיין רימרקטינג בפייסבוק ואינסטגרם למבקרים ששהו באתר.
פרסום בגוגל –
פרסום בגוגל מהווה את אחד מהכלים היעילים החשובים ביותר עבור חברות שמעוניינות לקדם את עצמן באמצעות שיווק דיגיטלי מקצועי.
לא משנה אם אתם רוצים לייצר מודעות גבוהה למוצר או לשירות חדשים, לייצר כניסות וטראפיק לאתר, להגדיל את כמות הלידים הנכנסים לחברה או ליצר מכירות און ליין.
גוגל מאפשרת למפרסמים להגיע אל קהלי היעד הרלוונטיים באמצעות מספר כלי פרסום וקריאייטיבים שונים, גם כאלו מבוססי טקסט כמו מודעות החיפוש הקלאסיות, וגם מודעות באנרים רספונסיביות, קמפיין של דיסקאברי או מודעות רימרקטינג.
יתרה מכך, שיווק דיגיטלי באמצעות פרסום בגוגל מאפשר לכם לפרסם גם דרך פלטפורמות נוספות שגוגל מחזיקה, כמו למשל יוטיוב או ג’ימייל.
גוגל מאפשרת למפרסמים לבצע מחקר מעמיק על הביטויים והקהלים עוד בטרם הפרסום, אך חשוב לזכור שכלי זה לבדו של גוגל לא מספיק וכדאי להשתמש בכלים נוספים שיכולים לייצר לכם תובנות עסקיות משמעותיות על הפעילות של המתחרים שלכם בגוגל אדס.
זה יכול לחסוך לכם זמן, כסף ולכוון אתכם לכיוון הנכון מבחינת קופי וקריאייטיב.
קבלו טיפים נוספים לגבי קידום בגוגל או לגבי פרסום בגוגל שופינג
ככה נראית אופטימיזציה לקמפיינים:
קידום אורגני –
כל כך הרבה דברים נאמרו ונכתבו על קידום אורגני, אך החברות שבאמת שולטות ומבינות את רזי התחום של שיווק דיגיטלי לחברות, יודעות מה הכוח של קידום אורגני בגוגל לחברות.
קידום אורגני רלוונטי ביותר עבור חברות יציבות שיש להן יכולות פיננסיות, נפשיות ומבט צופה עתיד תוך חשיבה של טווח ארוך שמוטמעת בארגון. קידום אורגני בהחלט לא מתאים לחברות שרוצות לקבל תוצאות כאן ועכשיו ללא דיחוי.
בעלי חברות שמסתכלים רק לטווח קצר ורוצים תוצאות כאן ועכשיו, לא יוכלו לשרוד את הדרך הארוכה שמציע הקידום האורגני. לטעמנו זה עשוי להיות פספוס עצום. קידום אורגני שמבוצע כהלכה על ידי חברה לקידום אתרים יכול לייצר לכם יתרון עצום על פני המתחרים שלכם, תנועה איכותית לאתר וזמן גלישה גבוה באתר.
כמובן, שיש צורך לבדוק מהי המשמעות של כניסה לקידום אורגני וכמה תקציב תצטרכו להשקיע במהלך. אם לדוגמא, אתם מעוניינים לקדם תחום של עורך דין פלילי בגוגל בקידום אורגני, נאמר לכם מראש שאתם צריכים לפנות לפחות שנתיים + תקציבים לא מעטים כדי לראות תוצאות.
גם אם אתם לא מבצעים קידום אורגני לחברה שלכם, אנחנו ממליצים לפחות לקחת בעל מקצוע מיומן כאשר אתם עושים העברת אתר ובונים אתר חדש – אחרת אתם עלולים לחוות מפח נפש עצום שייסב לכם נזק כספי.
דוגמא לניהול לא מקצועי בזמן בניית אתר חדש, ראינו אצל לקוח שאנו קיבלנו לידינו. ניהול כושל של סוכנות לשיווק דיגיטלי שליוותה את הלקוח גרם לכך שכל הוותק של האתר נפגע לחלוטין. אתם יכולים לראות שתי נקודות שבהן החברה החליפה אתר, ואחרי החלפת האתר קישורים של האתר נעלמו לחלוטין ונעלמו עמודים שהיו מאונדקסים.
חשוב לומר, אחרי שהחברה הגיעה אלינו היה כבר מאוחר ובלתי אפשרי לשפר את המצב ועשינו הנדסה לאחור כדי לגלות אילו קישורים ודפים נעלמו ואיך ניתן למזער נזקים כמה שיותר כדי לחזק חזרה את האתר של החברה.
פרסום בפלטפורמות של משפחת פייסבוק
פייסבוק ואינסטגרם, בתוספת של וואטסאפ, מהוות פלטפורמות מובילות בתחום של שיווק דיגיטלי עוצמתי לחברות, ומתאים כמעט לכל חברה בארץ ובכל תחום. בתור משרד פרסום וותיק ומנוסה – אנחנו שומעים כבר לפחות 5-6 שנים שפייסבוק לא רלוונטית, שהיא הולכת להיכחד ולהיעלם.
האמת?
זה שטויות במיץ. פייסבוק רק מוכיחה משנה לשנה שהרלוונטיות שלה (לפחות בישראל), רק הולכת ומתעצמת וחברות שלא משכילות להבין את זה ולאמץ את הכלים שפייסבוק מעניקה להם – פשוט מחמיצות הזדמנות לבנות מערכי יצירת לידים ומכירות איכותיים.
הטיפ החשוב ביותר שלנו בנושא של קידום ושיווק בפייסבוק לחברות הוא הנושא של הבנה עמוקה של הפלטפורמה הזו ויתרה מכך – בדקו שאתם עובדים עם סוכנות מורשית של פייסבוק, כזו שעברה את ההסמכות והדרישות של פייסבוק.
בתמונה: אופטמיזציה לקמפיין בפייסבוק ששיפרה את התוצאות ב-99%!
שיווק דיגיטלי – שטיק מדיה
משרד שטיק מדיה מוביל חברות וארגונים להצלחות עסקיות על ידי ניהול פעילות שיווק דיגיטלי ממוקדת מטרות. הניסיון הרב שלנו, האכפתיות והידע הרב בכלי הפרסום הדיגיטלים, מאפשרים ללקוחות שלנו לייצר יתרון תחרותי מוחלט ובולט אל מול המתחרים שלהם.
אנחנו בשטיק מדיה משקיעים תקציבי עתק ושעות רבות בהסמכות מקצועיות לעובדים שלנו, בכל הגזרות – מנהלות קמפיינים, מיתוג, קידום אורגני ואסטרטגיה.
בתור סוכנות שותפה של פייסבוק ושל גוגל, יש לנו גישה למאגרי מידע וידע רחבים, אנו מקבלים תמיכה צמודה מחברות אלו ואף גישה לשיטות פרסום חדשניות שמאפשרות ללקוחות שלנו לייצר יתרון תחרותי על פני הסביבה העסקית בה הם פועלים.
שאלות בנושא סוכנות שיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי – למה לבחור בשטיק מדיה?
לקוחות שעובדים איתנו יודעים שיש להם שותף אמיתי לדרך – אנחנו נעשה הכל כדי לסייע להצלחה שלכם ולעמידה שלכם במטרות החברה. הידע, הניסיון וכל הרעל שיש לנו בעיניים – כולם מיועדים לסייע לכם להצליח, כי ההצלחה כאן היא משותפת ותסייע לבנות מערכת יחסית חמה ורבת אמון למשך שנים.
אילו פלטפורמות קיימות בשיווק דיגיטלי?
הפלטפורמות המובילות לקידום חברות הן גוגל, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, טיק טוק, לינקדאין, טאבולה – אך חשוב לזכור שלא לכל חברה מתאימות כל הפלטפורמות. עליכם לבנות תוכנית מדויקת שמיועדת לעמידה במטרות שלכם בהחזר השקעה אופטימלי.
האם כדאי לפרסם בפייסבוק או בגוגל?
גם פרסום בפייסבוק וגם פרסום בגוגל צופנים בחובם פוטנציאל עצום לחברות רבות, אבל רק לאחר מחקר והבנה של המטרות העסקיות, המוצרים שלכם וקהלי היעד, נוכל לקבוע האם כדאי לבצע פעילות באילו מהן – אבל לרוב, התשובה תהיה שילוב של שניהם יחד.
האם כדאי לבצע קידום אורגני לאתר שלכם?
קידום אורגני נחשב לכלי שיווק עוצמתי, אבל רק לאחר מחקר מעמיק והבנה של הפעילות העסקית שלכם, של המתחרים שלכם וכמובן הפוטנציאל בשוק, נוכל להחליט האם יש מקום גם לשילוב של קידום אורגני אגרסיבי, כדי לייצר כניסות ולידים או מכירות דרך האתר שלכם.