[vc_row css=”.vc_custom_1517905356558{padding-top: 10px !important;padding-bottom: 50px !important;background-color: #ffffff !important;}”][vc_column][vc_single_image image=”784″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_column_text css=”.vc_custom_1590255352942{margin-top: -10px !important;padding-bottom: 20px !important;}”]

מיתוג לעסקים בואו נודה באמת. העולם שאנו חיים בו היום השתנה ללא הכר מהעולם אותו הכרנו מודל שנת 1980 או 1990. החיים נהיו מהירים יותר, תובעניים יותר ומלאים בהסחות דעת ופרסומות שמסיתות את תשומת הלב של כולנו ללא הרף, וגורמים לנו במקרה הטוב להבהובים בעיניים ובמקרה הרע לבניית אנטי מיתוג ומותגים.

התחרות על תשומת הלב של צרכנים היא כמעט בלתי אפשרית. אנחנו בתור צרכנים צינים יותר, מתוחכמים יותר ומזהים בקלות מותגים שנבנו בחוסר תשומת לב. אנחנו מזהים שפות מיתוגיות זולות (או סיניות אם תרצו) וגם מוכנים לשלם פחות על מוצרים כאלו. לעומת זאת, אנחנו נוהים אחרי מותגים חזקים, עם נראות מנצחת ושפה מדוייקת ונראות זו גורמת לנו להיות מוכנים לשלם פרמיה משמעותית במחיר.

הדוגמא האהובה עליי במקרה זה היא דוגמאת סופגניות חנוכה. בזמן שיש קונדיטוריות שמכינות בצק סופגניות עשיר ומושקע עם טעם ייחודי ואיכותי, יש קונדיטוריות שמשקיעות יותר במיתוג ובנראות אגרסיבית של המוצרים שלהן, ומשקיעות פחות מאמץ במיקסום איכות הבצק והמוצר. במבחן טעימה עיוור לחלוטין, רוב הצרכנים יעדיפו את הסופגניה המושקעת.  אבל ברגע שמכניסים את השפה המיתוגית לתמונה, נותנים לצרכן תחושה שמדובר במותג שווה יותר ולכן הוא מוכן לשלם על המוצר יותר כסף.

מיתוג לעסקים בשלב ההקמה

מיתוג לעסקים היה תמיד צורך אינהרנטי ובלתי נפרד כחלק מהקמת מיזם, חברה או פעילות עסקית חדשה. לא משנה אם אתם מקימים משרד רואי חשבון, חברת טכנולוגיה או פיצריה, התהליך של הקמת החברה יעבור אצל מעצב גרפי שיידרש לבנות לכם את השפה העיצובית של העסק.

השפה העיצובית שתבנו תשרת אתכם בהווה ובעתיד, בשיווק בפייסבוק, בבניית אתר אינטרנט, בהפקת חומרים גרפים ובחותמות מייל. השפה העיצובית והמותג שלכם יהפכו להיות חלק בלתי נפרד מהישות העסקית שלכם, ומהתפיסה שלכם בעיני הלקוחות.

נשמע חשוב, נכון?

אתם צודקים. החשיבות היא אכן עצומה.

לכן הקפדה יתרה על תהליך אפיון נכון, מחקר ולמידה על המותג שלכם, המתחרים שלכם ועל קהל היעד שלכם היא שתתן לכם את השפה שתשרת אתכם נאמנה. זכרו כי צרכנים בעולם של היום מייחסים חשיבות עצומה לאופן בו נראה המותג שלכם, וישנו קשר ישיר בין המחיר שתוכלו לגבות לבין הנראות העיצובית שלכם בעיני הלקוח.

מה המשמעות של קהל היעד במיתוג לעסקים?

קהל היעד הוא אחד מהאספקטים המרכזים שנרצה לחקור בזמן שאנו ניגשים לבניית מיתוג לעסקים שאנו מלווים. הרי בסופו של דבר, קהל היעד הוא זה שיחווה את המותג בדרך הכי אמיתית, ישירה ואינטנסיבית. אם על ידי פרסומים, דפי פייסבוק או שלטי חוצות, קהל היעד הוא המחליט האמיתי, שופט בעל זכות מלאה לחרוץ את דינו של המותג שנחשף אליו.

ולכן השפה המיתוגית של העסק שלכם חייבת להיות מדוייקת ומותאמת לקהל היעד.

ניתוח קהלי יעד הוא תהליך עמוק ומורכב, אך שאלו את עצמכם את השאלות הבסיסיות הבאות:

מיהו קהל היעד שלי? מה אני יודע עליו? בן כמה הוא? הוא אישה או גבר? נער או סבתא? מאיזה אזורים בארץ הלקוחות שלי מגיעים? האם הם מבוססים כלכלית או שהמוצר שלי הוא מוצר יסוד שכולם קונים? האם הצרכנים שלי מדברים בשפה צעירה עם סלנג או בשפה רשמית ומעונבת?

משאלות אלו ורבות אחרות אנו בונים את הקלסתרון העתידי של קהל היעד שלנו, ועל פי המצפן הזה נוכל לכוון את השפה המיתוגית שלנו למקום הנכון ביותר.

[/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1512389507301{padding-top: 50px !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text css=”.vc_custom_1517903275320{padding-bottom: 20px !important;}”]

מיתוג עסקי מדוייק לעסק שלך

השאירו פרטים להצעת מחיר:

[/vc_column_text]

    [/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text css=”.vc_custom_1517903642881{margin-top: -10px !important;padding-bottom: 20px !important;}”]

    מיתוג לעסקים וזכירות

    שפת המותג שלכם צריכה לשאוף למקום אחר עיקרי וחזק – והוא הזכירות. זכירות היא האופן שבו הצרכן יזכור את המותג שלכם, ויידע להפריד אותו באופן ברור ממותגים אחרים. זכירות היא רגע הקסם שבו הלקוח שומע את שם המותג שלכם ובעיני רוחו כבר עולה התמונה של הלוגו שלכם.

    חשוב לומר שזכירות היא תוצר לא רק של שפה עיצובית מנצחת אלא של כל החבילה העיצובית כולה. שם העסק, סלוגן והנראות, כל אלו יחד, כאשר הם עובדים בסינרגיה והרמוניה, יצליחו לייצר את אותו הקסם שמותגים מסויימים מבורכים בו, לעומת מותגים אחרים שחסר להם הניצוץ הכל כך חשוב הזה.

    ניקח לדוגמא את עולם אספקת מוצרים לימי הולדת. תחום זה מאופיין במספר שחקנים חזקים ומובילים שצצו בשנים האחרונות והקימו חנויות אינטרנט מתוקתקות להפליא. הבעיה העיקרית היא של50% מהם קוראים פארטי XYZ, ו50% נוספים משתמשים באותה נראות עיצובית – צבעים שמחים ומרובים עם בלונים / אייקונים שמזכירים ימי הולדת.

    הבעיה עם כך שהסיכוי שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם יזכרו אתכם ויבנו העדפה כלשהי כלפי המותג שלכם היא נמוכה מאוד. אתם תהפכו לעוד חלק מקבוצת לוגוים חסרי משמעות שנראים ומתקשרים באופן מאוד מאוד דומה.

    שיווק באינטרנט והמותג שלכם

    תחזרו להקדמה של המאמר הזה. הסחות דעת, ריבוי מסרים והפגזה טוטאלית של החושים. כולנו מלאים ומוקפים בזה. תהליך זריז ולא מוקפד של מיתוג עסקי יגרום לעסק שלכם להיות עוד עסק, עוד סטטיסט אחד בין עשרות אלפי עסקים אחרים שנפתחים מדיי שנה בישראל. הרצון להשקיע, לתת חשיבה אמיתית ולהתמסר לתהליך עם משרד פרסום שיודע את מלאכת המיתוג וילווה אתכם להגשמה מלאה של המותג שלכם, היא אחת מאבני היסוד לבניית חברה חזקה ומוצלחת בעתיד.

    כל הקלפים על השולחן, רובם המוחלט של המותגים נעזרים בפרסום באינטרנט על מנת למנף את פעילות העסק שלהם ולהיחשף למספק קהלים גדול ככל האפשר. שיווק באינטרנט מדוייק ישרת את השפה המיתוגית והעיצובית שבניתם וידוורר אותה אל הלקוח בדרך אפקטיבית, מדידה ומבוקרת, שתוכל לסייע לכם להשיג תוצאות עסקיות מדויקות.

    חשוב לקחת בחשבון כי הקהל שלכם הולך להיתקל במותג שלכם בעיקר באינטרנט ובעיקר במובייל, ולכן ראייה עיצובית נכון ומיתוג עסקים כתהליך מלא, יתייחסו לפעילות פרסום עתידית במובייל ומכשירי מחשב שולחנים.

    איך ניגשים לתהליך?

    אנחנו בשטיק מדיה נשמח לתת הסבר מלא מפורט על התהליך והיכולות שלנו ללוות אתכם בתהליך הסופר חשוב של מיתוג לעסקים. אנחנו חיים ונושמים את התחום והניסיון עתיר השנים שלנו יוכל לסייע לכם לבנות שפה עיצובית מנצחת ומושכת שמתאימה לחברה שאתם מקימים

    תאהבו את העסק שלכם. תשקיעו בעסק שלכם. זה משתלם!

    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
    5/5 - (27 votes)