עסקים רבים היום מודעים לעובדה שפרסום אתר בגוגל יכול לייצר להם תנועה איכותית וממוקדת לאתר, ולהגדיל את מספר הלידים שהם מקבלים מלקוחות פוטנציאלים. איך ניתן לייצר קמפיינים אפקטיביים שיסייעו לכם בהגדלת כמות הלידים והמכירות?

המוערכת של גוגל מתוחכמת ומורכבת ויש בה אלמנטים רבים שיש להכיר כדי לוודא שהתקציב שלכם מנוצל כמו שצריך. אנחנו נתקלים כל הזמן בחשבונות שמטופלים בצורה לא נכונה ומבוזבזים בהם כספים רבים לחינם. טעויות בסיסיות בהגדרות חשבון שגורמות לכך שתקציבים נשרפים ונעלמים בשניות ולא מביאים תוצאות.

כדי לבצע פרסום אתר בגוגל בצורה אפקטיבית, ישנם מספר דגשים חשובים להקפיד עליהם:

#1 – חיבור GOOGLE TAG MANAGER ושתילת אנליטיקס – אנליטיקס הוא כלי הניתוח של גוגל שמאפשר לנו לנתח לעומק את כלל התנועה באתר שלנו מבחינות שונות ועל פי חתכים שונים. אנו יכולים לדעת מתי אנשים ביקרו, כמה דפים הם ביקרו, כמה זמן הם שהו באתר שלנו, האם הם השאירו פרטים וכדומה. המידע הזה הוא זהב טהור עבור העסק שלכם מכיוון שהוא יאפשר לכם לנתח את התנועה שתביאו לאתר מגוגל ולהבין האם היא אפקטיבית עבורכם. תוכלו למשל לנתח מאיזה מקודרות האתר שלכם מייצר הכי הרבה מכירות, ולהחליט האם כדאי להשקיע בפרסום בגוגל, שיווק בפייסבוק או בכלל בקידום אורגני לאתר שלכם.

#2 – קמפיין שם מותג – במקרים רבים ובעיקר בשוק תחרותי, אם תכנסו לגוגל ותקישו את שם החברה שלכם, תראו מודעות של חברות מתחרות, לעיתים אפילו מעל שם המותג שלכם. זו נקודה שלא בעלי אתרים רבים שמים לב אליה והיא עלולה לעלות לכם בטראפיק מדויק ואיכותי לעסק. אם לדוגמא נכנסתי וחיפשתי “נעלי נשים אנטון”, והמודעה הראשונה שעלתה לי היא: “נעלי נשים גוסטבו, נעלי איכות במחירי 50% הנחה”.

יש מצב שלמרות שחיפשתי ספציפית את נעלי אנטון, אני אלך ישר למתחרים שלו.

הסנטימנט היום לא גבוה ורמת הנאמנות של לקוחות נמצאת בשפל, ולכן חשוב מאוד לשים לב שאתם מנצלים את הכוח של המותג שלכם בצורה מקסימלית. בנייה של קמפיין שם מותג היא בסיסית ונכונה לאחוז גדול מהעסקים המפרסמים בגוגל.

#3 – טראפיק עם GDN

לגוגל יש המון שותפים ברשת, כמו למשל YNET, WALLA, גלובס ועוד. הרשת הזו נקראת רשת השותפים של גוגל. ההסכם של גוגל עם אתרים אלו, אומר שגוגל מציבה בשטחי פרסום שהם מקצים לה באנרים. אנחנו בתור מפרסמים יכולים להקים קמפיין פרסום בגוגל GDN ולהשתמש בו עבור פרסום אתר בגוגל בצורה מאוד ממוקדת. היתרון של GDN הוא שהוא יכול לייצר חשיפה אפקטיבית באתרים מוגדרים וממוקדים לפעילות שלנו. נוכל למשל להגדיר קמפיין לכל הגברים בגיל 35-42 שגרים באזור תל אביב, בין השעות 9-11, שמבקרים באתרי חדשות. נתאים להם באנר מדויק ונציג להם פרסומות שיכניסו אותם לאתר שלנו.

#4 שיווק מחדש / רימרקטינג –

כלי הרימרקטינג מאפשר לכם לבצע פרסום בגוגל בצורה מאוד אפקטיבית, לגולשים שכבר ביקרו באתר שלכם. זוהי הזדמנות עבורכם להיות יצירתיים ולהקים מודעות מושכות עין וקריאטיביות שמושכות אנשים חזרה לתוך האתר שלכם. קמפיין שיווק מחדש מתאפיין בקהל איכותי ומחירים נמוכים ולכן הגדירו קמפיין כזה כבר בזמן יציאת האתר לאוויר. לצורך ביצוע רימרקטינג תצטרכו לעצב 17 גדלים של באנרים עם מסר מדויק ומושך את העין שייצר את האימפקט הנכון מול קהלי היעד שאתם רוצים להגיע אליהם.

האם פרסום אתר בגוגל אפקטיבי לעסק שלכם?

כדי לתת מענה מדויק לשאלה הזו, צריך לבצע מחקר והשוואה לכלי הפרסום האחרים הקיימים בשוק, ולבחון איזה מהם יהיה הכי אפקטיבי למותג שלכם. אין כאן תשובת אצבע חד משמעית, אך כן ניתן לומר שקמפיין פרסום בגוגל יכול לייצר לעסקים מסוגים שונים חשיפה אדירה לצד תוצאות עסקיות מרשימות.

לפני שנעלה עם קמפיין נחליט מהן המטרות העסקיות, מה אנו רוצים להשיג באתר ואילו כלי שיווק רלוונטים יכולים לתת לכם תוצאות. עם המחקר הזה ניגש לעבודה שאנו עושים הכי טוב –

להביא יותר תוצאות לעסקים שעובדים איתנו. זה לא קורה בהינף יד ואין כאן הבטחות מופרזות, אך אנו יודעים לייצר ללקוחות קמפיינים אפקטיבים שנותנים להם תוצאות עסקיות איכותיות.

תעשו לנו טלפון וקבלו יעוץ מקצועי לגבי פרסום אתר בגוגל.

בואו נעשה שטיק!

5/5 - (2 votes)