חגיגה למפרסמים בגוגל! אחת לכמה זמן זה קורה, ובסוף חודש אוגוסט החגיגה יוצאת לדרך שוב.

גוגל מגדילה את מודעות הפרסום של חשבון אדוורדס ושל מודעות רספונסיביות – עדכון שיש לו אפקט חזק מאוד על הנראות של חיפושים שנעשה בקרוב.

גוגל מאפשרת למפרסמים להוסיף שורת כותרת שלישית למודעת פרסום בגוגל. מפרסמים יוכלו לשים שלוש כותרות ועוד שתי שורות תיאור למודעות. בנוסף לשינוי הזה, גוגל הגדילה את שורת תיאור המודעה ל-90 תווים.

המשמעות?

גידול נדלני עצום בנראות של מודעת גוגל שלכם בתוצאות החיפוש של גולשים.

המודעה שלכם תתפוס יותר מקום, ויחד עם האפשרות להגדיר מספר רחב ומגוון של תוספים לחשבון, מודעת הפרסום יכולה להכיל מידע רב שמונגש ללקוח הקצה, לפני שהוא מקליק על המודעה.

ממתי תוכלו לראות את השינוי בחשבונות שלכם? השינוי עדיין לא נכנס לתוקף בכל חשבונות הפרסום אך יהיה זמין החל מסוף אוגוסט.

מספר טיפים לגבי השינוי של גוגל ואיך לנצל אותו לטובתכם:

  1. תגיבו מהר – העולם שייכים למהירים ולחדים ביותר. בפעם האחרונה שגוגל הוציאה עדכון למודעות, חשבונות רבים לא אימצו את השינוי ונותרו מאחור עם מודעות ישנות. המפרסמים שאימצו ויישמו מהר את השינוי יצרו יתרון תחרותי ענק והגדילו את החשיפה לקהלי היעד שלהם, בנוסך לשיפור אחוזי הקלקה בחשבונות.
  2. עדכון מעולה לפני החגים – החגים זו תקופה מצוינת למבצעי מכירה מיוחדים. נצלו את התיאור הנוסף שגוגל מאפשרת לכם להוסיף כדי לתת ללקוח תמריץ חזק להיכנס לאתר שלכם ולבצע רכישה / להשאיר ליד.
  3. תבדקו טוב טוב את התוספים שהגדרתם, בעיקר יתרונות ושירותים. עקב ההגדלה של המודעות, סביר להניח שיש מידע שמופיע היום בתוספים ויוכל להופיע גם בשורת הכותרת. שימו לב שאתם מנצלים בצורה חכמה את התוספת ולא יוצרים מודעה שחוזרת על עצמה מספר פעמים.
  4. תחדדו את הקופי של המודעות – עם טקסט גדול באה אחריות גדולה. המשמעות היא שעכשיו אתם צריכים לדאוג שמודעות הפרסום יהיו כתובות בצורה מדוייקת, רלוונטית ומעניינת. הדבר חשוב כדי שהמודעות שלכם יביאו לאחוזי הקלקה גבוהים מגולשים פוטנציאלים, דבר שישפר את ציון האיכות בחשבון ועשוי להפחית את המחיר שתשלמו עבור כל קליק.
  5. לא קשור לעדכון של גוגל, אבל בהחלט רלוונטי לפרסום בגוגל – בזמן האחרון אנחנו נחשפים למספר רב של קמפיינים שלא מוגדר בהם מעקב המרות כמו שצריך, ודפי הנחיתה / אתר לא קוראים כמו שצריך את הפיקסל שמוטמע בהם. תעשו בדיקה יחד עם מנהלי הפרסום שלכם שכל הקמפיינים מצוייחים היטב ומעקב ההמרות פועל. רק כך תוכלו להבין איזה קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס עובד באמת, ואילו קמפיינים ניתן להשבית.
  6. תהיו עם יד על הדופק – לכל מה שקשור לאחוזי הקלקה ואחוזי המרה מהחשבון שלכם. תבצעו השוואה של המודעות הישנות אל מול החדשות כדי לוודא שלא נוצרת לכם פגיעה באחוזי ההמרה. באופן כללי ניתן לומר שהשינוי אמור לשפר את מספר ההמרות שלכם, אך צריך לנהל את התהליך בחוכמה על מנת לשפר את המצב הקיים ולא להרע אותו. 

 

אז איך אתם מנצלים את העדכון של גוגל לטובתכם?

מנהלים קמפיינים של פרסום בגוגל אדוורדס או ברשת המדיה של גוגל?

רוצים לנצל את העדכונים האחרונים של גוגל לטובת העסק שלכם?

רוצים לייצר יתרון תחרותי בסביבה העסקית שלכם?

קחו החלטה, תעשו לנו טלפון וקבלו ייעוץ מקצועי ואמין לגבי פרסום העסק שלכם.

מקסימום, תצליחו 🙂

בואו נעשה שטיק!

5/5 - (3 votes)