פרסום עסק בגוגל הוא אחד מהכלים המרכזיים לשיווק של עסקים מתחומים שונים ובגדלים שונים. עסקים קטנים לצד עסקים גדולים עם תקציב פרסום גדולים, משתמשים בפלטפורמה של פרסום בגוגל אדוורדס כדי לייצר יותר חשיפות, מודעות, קליקים, לידים ומכירות לעסק שלהם.

האפקטיביות של פרסום עסק בגוגל נגזרת מהמצב בו נמצא הגולש כאשר הוא רואה את הקמפיין שלכם. תחשבו על גולש שמחפש למשל עורך דין תאונות דרכים. הוא נכנס לגוגל ומקיש בשורת החיפוש “עורך דין תאונות דרכים”, ומופיעות לו מודעות שאמורות להיות רלוונטיות לחיפוש שלו. עצם העובדה שהגולש ביצע חיפוש והביע עניין, הופך אותו ללקוח פוטנציאלי לעסק שלנו.

מכאן התפקיד שלנו הוא לוודא שהמודעות נראות מתאימות לחיפוש, להגיד את הקמפיין בצורה נכונה ומדויקת כדי שנוכל להפיק מסקנות מהקמפיין.

ישנם מספר דגשים חשובים לניהול חשבון פרסום עסק בגוגל:

#1 – תגדירו מטרות ויעדים

מטרות ויעדים הם אלו שיקבעו האם הקמפיינים שאתם מנהלים מוצלחים או לא. האם הקמפיינים מצליחים לספק לכם את התוצאות העסקיות שאתם רוצים? האם אתם מקבלים החזר ראוי מהחשבונות פרסום שלכם בגוגל? השאלה הזו חשובה כי היא תקבע אם כדאי לבצע הגדלה בתקציב הפרסום בגוגל ולהביא תוצאות עסקיות טובות יותר.

#2 – תבצעו מחקר מילות מפתח מקדים

חשוב מאוד להשתמש בכלים המתקדמים של גוגל כדי לבנות הערכת תוצאות קמפיין אחרי שהגדרתם יעדים. כלי הניתוח מנתח את התנועה בחודש הקודם וגם באופן שנתי, ומאפשר לכם לדעת כמה חיפושים יש, מה יהיה המחיר הממוצע לקליק ולכמה לידים אתם צריכים לצפות במסגרת הקמפיין. זה בעצם נותן לכם תמונת מצב די טובה לגבי הקמפיין עוד לפני ששחררתם אותו לאוויר.

#3 – תבנו את הקמפיין בצורה נכונה

ישנן מספר אסטרטגיות פרסום ובניית קמפיינים בגוגל, וכולן מתחילת בניתוח של תוצאות מילות המפתח. מהמחקר שביצענו נבנה קבוצות מודעות מדויקות שעליהן נבנה את המודעות ואת הביטויים הרלוונטיים. נרצה לוודא כי יש התאמה כמה שיותר שלמה בין המודעה שניצור לקמפיין, לבין הביטוי שיפעיל אותה. אם לדוגמא יש לנו ביטוי שנקרא: מיתוג עסקי מקצועי לעסק, ולקוח נכנס והקיש את הביטוי הזה, נרצה שהמודעה תראה כך:

מיתוג עסקי מקצועי לעסק | ניסיון של עשור בבניית מותגים

לקריאה נוספת על בניית קמפיינים רלוונטים לפרסום עסק בגוגל בקרו כאן

#4 אל תשכחו להגדיר רימרקטינג

רימרקטינג הן המודעות הגרפיות / מודעות טקסט שמופיעות לכם אחרי שיצאתם מאתר מסויים. אתם בעצם ביקרתם באתר, ומרגע הביקור שלכם הבעלים של האתר יכול להמשיך להציג לכם מודעות. הרימרקטינג הוא עולם עצום ומורכב וחשוב מאוד לעסקים לדעת לנצל כמו שצריך את הכוח שלו, בלי לייצר מיאוס אצל הלקוח. ניתן למשל לקבוע שגולש יראה את המודעות שלכם רק פעמיים ביום, ורק בימים זוגיים.

באתרי אי קומרס לדוגמא (אתרי מכירה און ליין), אנחנו מבצעים הגדרות של רימרקטינג דינמי. מה זה רימרקטינג דינמי? נניח שנכנסתי לחנות חיות לעמוד של אוכל לחתולים 3 ק”ג של רויאל קנין. אני אוכל להציג לגולש במודעת הרימרקטינג בדיוק את אותו המוצר שבו הוא התעניין ואף להציע לו הנחה מכיוון שלא השלים את הרכישה. היתרון של הטכניקה הזו שהיא מאוד ממוקדת לצרכים של הלקוח ובדרך כלל מצליחה לייצר מכירות במחירים מצוינים.

האם פרסום עסק בגוגל רלוונטי לעסק שלכם?

זו שאלה מורכבת שלא ניתן לענות עליה בקצרה. צריך לבצע מחקר שישווה בין כלי השיווק השונים ויכריע איזו מדיה תהיה הכי נכונה לפרסום של העסק. במקרים רבים, ניתן לומר שאכן פרסום בגוגל יכול להיות רלוונטי לעסק שלכם, גם אם בקמפיינים של יצירת מודעות ולאו דווקא קמפיינים מוכווני מכירות ולידים.

אנחנו כאן בדיוק בשביל זה. אנחנו מבצעים עבור הלקוחות שלנו מחקר מקיף לפני העלאת הקמפיינים לאוויר כדי לוודא שהכסף שלהם מחזיר להם את המקסימום האפשרי. לאחר מכן אנו בונים קמפיינים מדוייקים שמונעים בזבוז כספים, ומכווינים את התקציב למקום הכי איכותי מבחינת תוצאות.

תעשו לנו טלפון ותקבלו יעוץ מקצועי ומקיף לפרסום העסק שלכם בגוגל, היעוץ הראשוני הזה יכול לתת לכם ערך רב ולכוון אתכם לעבר המטרות העסקיות שאותן אתם רוצים להגשים.

בואו נעשה שטיק!

5/5 - (7 votes)