קידום אורגני

להגדלת כמות הפניות והטראפיק באתר שלכם

    קידום אורגני לאתר

    קידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל

    קידום אורגני בגוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם ובישראל בפרט. הגולשים כיום משתמשים במנוע החיפוש של גוגל ככלי מוביל לקבלת מידע, שאילת שאלות, איתור חנויות, איתור חברות ועוד. היכולת של גוגל להגיש לנו תוצאות חיפוש שמתאימות בדיוק למה שחיפשנו, היא מעבר למדהימה. אמנם אנחנו לוקחים את העובדה הזו בתור מובנת מאליה כי גדלנו לתוכה ויחד איתה, אבל זה לא מוריד מרמת הדיוק הבלתי מתפשרת שגוגל מציגה לנו ביחס לחיפושים שאנחנו מבצעים.

    וכאן טמון היתרון האדיר של קידום אורגני בגוגל לעסק שלכם. אנשים מחפשים בגוגל אחרי המוצר / שירות שלכם. בעזרת קידום אורגני נכון בשילוב עם בניית אתר נכונה ומובילה לפעולה, אתם יכולים לייצר אפיק שיווקי ופרסומי מניב ואיכותי לעסק שלכם.

    איך עובד הקידום האורגני בגוגל -SEO

    הרובוטים של גוגל סורקים את הרשת כל העת במטרה לדרג את האתרים לפי מידת הרלוונטיות שלהם למה שהגולשים מחפשים. המטרה של גוגל היא להציג לגולשים תוצאות חיפוש רלוונטיות לחיפוש שלהם ולמעשה להפוך את גוגל לכלי חיפוש אמין ומדויק.
    תוצאות קידום אורגני
    המטרה שלנו בקידום האורגני (או בשמו האחר SEO), היא לתת לגוגל כלים לסרוק את האתר שלנו בצורה מהירה ונוחה, להבין על מה האתר שלנו מדבר ובמה אנחנו עוסקים.
    ככל שנקל על הרובוטים של גוגל לסרוק את האתר שלנו, וככל שנבצע התאמה גבוהה יותר של התכנים באתר שלנו למה שהקהל שלנו מחפש, נוכל לקדם את מונחי החיפוש הרלוונטיים לעסק שלנו למקומות גבוהים יותר ולקבל יותר קליקים, שעשויים להפוך ללקוחות פוטנציאלים.
    המשימה היא כמובן לא פשוטה כמו שהיא נשמעת. יש תורות וטכניקות שלמות לקידום אורגני וכמובן שעולם ומלואו מתחבא מאחורי צמד המילים התמימות האלו, אבל המטרה היא תמיד אותה המטרה – להיות מדורגים במיקום גבוה ביותר ומעל המתחרים שלכם.

    חשוב לציין שאף אחד לא יודע בדיוק מה הדרישות של גוגל לקידום אורגני נכון, כי אלו מעולם לא פורסמו. סביר להניח שיש אלפי פרמטרים שונים שעשויים להשפיע בצורה כזו או אחרת על האופן בה תדרג גוגל את האתר שלכם ביחס לאתר אחר.
    ולכם עולה השאלה, האם כדאי לבצע קידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל?

    אם העסק שלך כאן לשנים הקרובות, תתחיל לעשות קידום אורגני

    מנוע החיפוש של גוגל כאן והוא כאן כדי להישאר. אנשים משתמשים בגוגל בתור מנוע חיפוש מוביל לחיפושים ברשת והחשיבות של המיקומים האורגנים בעסק שלכם היא עצומה. הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מחפשים אתכם בגוגל, ואחוז ההקלקות על המיקומים הראשונים הוא כמובן גבוה לעין שיעור מהקלקות על תוצאות חיפוש במיקום התחתון של הדף. 90 אחוז ויותר מהגולשים לא יטרחו כלל לעבור לתוצאות בעמוד השני של גוגל ולכן מיקום גבוה משמעותית יותר חשיפות, יותר קליקים ויותר הזדמנויות מכירה.

    אז האם כדאי לחכות עם הקידום האורגני לעסק? כנראה שממש לא. אם העסק שלכם כאן לשנים הקרובות, ואם הלקוחות שלכם מחפשים אתכם בגוגל, אזי ברור שכדאי לכם להתחיל לקדם את האתר ויפה שעה אחת קודם. במילות חיפוש תחרותיות מאוד נדרשת עבודת קידום סיזיפית וארוכה והמשמעות היא שתוכלו לראות תוצאות עוד שנה ורק אז להתחיל לקצור את הפירות.

    עסק עם ראייה לטווח ארוך יבצע החלטות אסטרטגיות לגבי שיווק החברה, הקידום שלה ומה הדרכים של החברה להפוך לשם דבר ולמובילה בתחומה. בראייה לטווח ארוך, אנחנו מבינים שאנשים ימשיכו לחפש בגוגל ואתם רוצים שהקהל שלכם ייחשף אליכם לפני שהוא נחשף למתחרים.

    **קידום אורגני לא מתאים לכל עסק. לפני תחילת הפעילות נבצע מחקר מקיף כדי לזהות האם יש פוטנציאל בקידום אורגני לעסק שלכם.

    קידום אורגני וכוונת קנייה של הלקוח

    אחד הדברים שהופכים את גוגל לכלי שיווקי יעיל ומדויק, גם לגבי קידום אורגני וגם לגבי פרסום בגוגל הוא כוונת הקנייה של הלקוח.

    לקוח שמביע כוונת קנייה, נמצא גבוה יותר בסולם המודעות וההזדמנות שלנו להפוך אותו ללקוח שרוכש מאיתנו היא הרבה יותר אטרקטיבית.

    ניתן כמה מילים על סולם המודעות כדי להבהיר את הנושא.

    סולם המודעות הוא מטאפורה לרמת המודעות של הלקוח הפוטנציאלי לגבי המוצר שלכם.

    בתחתית הסולם, הלקוח לא יודע כלל שיש פתרון לבעיה שלו. שלב אחד מעל, הוא יודע שיש פתרון אך לא מכיר חברות רלוונטיות. שלב הבא, הלקוח מכיר את הפתרון וגם את השחקנים המרכזים בשוק. בשלב האחרון, הלקוח מכיר את הפתרון שלך לבעיה שלו.

    ברוב המקרים, כשלקוח יבצע חיפוש בגוגל שנוגע למוצר/שירות שלכם, הוא מראה כוונת קנייה והוא על אחד השלבים המתקדמים של סולם המודעות. ולכן אנחנו בעצם פוגשים את הלקוח בנקודה בה הוא מחפש מידע, משווה מחירים או רוצה לבצע רכישה בפועל.

    מכיוון שאחוז גדול ומשמעותי מאוד מהקליקים נעשים על תוצאות החיפוש העליונות, מיקום גבוה בשילוב עם כוונת קנייה של הלקוח מייצרת אפשרות לקליק איכותי שיכול להפוך בסופו של דבר ללקוח חדש.

    קידום אורגני מול קידום ממומן

    ישנם מספר הבדלים בין קידום ממומן לקידום אורגני אבל העיקרי שבהם הוא המהירות שבה אתם יכולים לראות תוצאות.

    קידום ממומן בגוגל נעשה בצורה של מכרז על מילה/ביטוי אותו אתם רוצים לקדם.

    אם למשל אתם רוצים לקדם את המילה “עורך דין פלילי”, גוגל תאמר לכם מה יהיה המחיר כדי להופיע בעמוד הראשון. נניח 70 ₪ לקליק.

    המשמעות היא שאם תגישו הצעת מחיר יותר גבוהה מ70 ₪ לקליק, בשילוב של מודעה רלוונטית ודף נחיתה רלוונטי, המודעה שלכם תוכל להופיע לגולשים שלכם כבר מחר בבוקר. ללא המתנה כלשהי מצדכם.

    קידום אורגני לעומת זאת, הוא תהליך שלוקח הכנה וזמן ובדרך כלל ייקח מספר חודשים לראות תוצאות משמעותיות, ולעיתים אף יותר. אם למשל אתם רוצים לקדם את המונח “עורך דין פלילי”, ביטוי תחרותי מאוד, תצטרכו לעשות עבודת קידום נכונה ואגרסיבית למשך תקופה ארוכה (שנה ויותר) כדי להיכנס לעמוד הראשון.

    אבל, וזה אבל גדול, אם העסק שלכם כאן כדי להישאר, גם עוד שנה או שנתיים, הרי אין שום הגיון בהמתנה כי התחרות רק תלך ותגבר. יש צורך לאתר את מילות המפתח התחרותיות יותר והתחרויות פחות, לבנות תמהיל נכון יחד עם תוכנית עבודה מסודרת ומשם להפליג במסע לעבר הקידום של האתר שלכם.

    קידום אורגני – איך מתחילים?

    תלוי בסוג הלקוח.

    יש לקוחות שיש להם אתר קיים שמעולם לא עשו קידום, יש לקוחות עם אתר מקודם ויש לקוחות בלי אתר. ההתייחסות לכל אחד מסוגי הלקוחות היא שונה אך ישנם צעדים שמשותפים לכולם ומהווים את אבני היסוד בקידום אורגני.

    מחקר שוק

    מחקר שוק יכלול מספר מרכיבי מפתח בקידום אורגני. מחקר מילות מפתח יאפשר לנו ללמוד על שיטות החיפוש של הלקוחות שלנו. מהם הביטויים אותם הם מחפשים, מהו נפח החיפוש ומהי התחרות לגבי הביטויים האלו. המידע הזה נועד לאפשר לנו לבחור אילו ביטויים כדאי לנו לקדם וכמה זמן אנחנו מעריכים שייקח לנו להתקדם במעלה החיפושים של גוגל.

    מחקר קהלי יעד

    מיהם קהלי היעד שלנו? באיזה מצב פסיכולוגי הם נמצאים שהם מבצעים חיפוש? מאיזה אזור גיאוגרפי הם גולשים? מהם הנתונים הדמוגרפיים שלהם? המידע הזה יסייע לנו לא רק בקבלת ההחלטה לקידום, אלא גם על התכנים שנבחר להציג באתר ובדפי הנחיתה שלנו.

    שימוש בכלים טכנולוגים

    עולם הקידום היום נעזר בכלים מקצועיים ואיכותיים שמשמשים לניתוח, מחקר והסקת מסקנות אופרטיביות לקידום, צד לצד עם איתור בעיות באופן בניית האתר שיכולות להאיץ את תהליך הקידום. שימוש בטכנולוגיה איכותית הוא קריטי להצלחה של העסק שלכם מול המתחרים. התחרות קשה ואגרסיבית, מיקום גבוה בתוצאות החיפוש הוא בעל ערך עצום וכל יתרון, ולו הקטן ביותר שיש באפשרותכם לייצר, כדאי לנצל.

    5/5 - (20 votes)

    תיקון בעיות באתר

    כותרות, גדלי תמונות, שמות עמודים, לינקים, פוטר ואפילו שרת אחסון. כל אלו נחקרים ונבדקים בתחילת הפרויקט על מנת לבדוק שהיסודות שלנו הם מוצקים ומעוגנים בתשתית איכותית, שתסייע לנו לקדם את האתר ביתר שאת. לא תאמינו כמה לקוחות מגיעים אלינו עם אתר חדש דנדש, מעוצב למשעי ומתוכנת בקפידה ואז בדיקת המהירות של גוגל

    מגלה שגוגל נותנת לאתר ציון נמוך, דבר שמוביל לשני דברים:

    1 דירוג גרוע מגוגל לאתר

    2 חווית גלישה גרועה ללקוחות

    לכן במסגרת תיקון הבעיות יש צורך בבדיקה יסודית של האתר, על מנת לוודא שלפני תחילת הקידום אנחנו מיישרים קו ומביאים את האתר לרמה אופטימלית מבחינת גוגל. – עוד על קידום אתרים במנועי חיפוש

    ניהול מוניטין בגוגל

    לעיתים, חברות ומותגים נתקלים במצב בו עקב משבר כלשהו משתחררות עליהם כתבות רבות ושליליות, שפוגעות בתדמית של החברה. אין צורך להרחיב בנושא ההשפעה של תוצאות החיפוש בגוגל על הגולשים.

    ניהול מוניטין בגוגל מטפל בדיוק בנושא הזה, ואנו בשטיק מדיה מחזיקים במומחיות מיוחדת בנושא, בטיפול דיסקרטי ואמין באתגר של הדחת התוצאות השליליות על המותג שלכם או עליכם.

    5

    אז איך מתחילים לבצע קידום אורגני איכותי ואפקטיבי?

    עושים לנו טלפון או משאירים פרטים, מקבלים מידע ויעוץ חינם ומתקדמים!