שיווק אתרים באינטרנט יכול להוות הבדל עצום בפעילות השיווק והפרסום של החברה שלכם וכמובן בעל השפעה מכרעת על שורת הרווח שלכם.

ההשפעה האדירה שיש למשרד הפרסום שמנהל את הפעילות על התוצאה העסקית שלכם היא עצומה. משרד פרסום שיצליח לייצר לעסק פעילות מבודלת ועוצמתית אל מול החברות המתחרות, ושיידע לנהל את פעילות השיווק באינטרנט כהלכה – ייצר יתרון עצום לחברה אותה הוא מלווה.

ישנו אתגר עצום לבחור משרד פרסום שילווה אתכם לא רק ברמה מקצועית גבוהה, אלא תוך מתן שירות מהיר וצמוד תוך גילוי אכפתיות לפעילות המותג ולהצלחתו. ישנם כל כך הרבה פרמטרים לבדוק בתחום של שיווק אתרים באינטרנט, כל כך הרבה נושאים שצריך לוודא שאתם מקבלים מבחינת שירות ומקצועיות, ולשם כך אנחנו כאן.

הכנו עבורכם 6 טיפים עוצמתיים שיסייעו לכם להעמיק בנושא של פרסום החברה שלכם, תוך מתן קישורים להסברים מפורטים ולמאמרים נוספים בנושא. קדימה!

פרסום במגוון פלטפורמות

מה מתאים יותר לחברה שלכם? פרסום בגוגל או שיווק בפייסבוק? אולי קידום אורגני? סביר להניח הרי שרק אחד מהם לא יספיק ואתם צריכים לייצר מעגל מודעות סביב המותג שלכם בכמה פלטפורמות.

לכן, חשוב ביותר לוודא כי פעילות שיווק אתרים באינטרנט שלכם היא לא הומוגנית ולא נשענת על פלטפורמה אחת בלבד. אחד הדברים שאני מאוד אוהב, לדוגמא, הוא לבוא לשולחן נקי וללא מחויבות לפלטפורמה כלשהיא לפני תחילת הפעילות.

זאת אומרת, אם יש חברה שמתמחה בעיקר בתחום פרסום בגוגל, הרי ברור שלשם היא תכוון את הלקוח, כי זה המקום הנוח שלה. לכן אני חושב שמצד אחד יש כאן אולי רמה מקצועית קצת יותר גבוהה, מצד שני העובדה שלא בהכרח זאת הפלטפורמה הנכונה לחברה שלכם עלולה להיות בעייתית.

הבינו היטב מהן הפלטפורמות הנכונות לפרסום עבורכם, בדקו היטב מה המתחרים שלכם עושים ואיפה הם מנהלים את הפעילות וכך תוכלו לייצר מעגל שמקיף את הלקוח עם המסרים שלכם במקומות הנכונים.

 תפנו למועדון הלקוחות שלכם

אם ניהלתם מועדון לקוחות עד היום, הרי שנהגתם בחוכמה רבה. מועדון לקוחות יכול להיות אחד הגורמים המשמעותיים ביותר ביציאה לקמפיינים עוצמתיים ובצורה מהירה. מועדון הלקוחות הם לקוחות בעלי נאמנות גבוהה שרכשו אצלכם בעבר ו(בתקווה) נהנו מהקנייה אצלכם.

דאגו להגיע אליהם בעזרת קידום בפייסבוק, שיווק באינטרנט בכלל או בעזרת סמס חכם וממוקד ומשלוח דיוורים. אם הם לא רכשו אצלכם הרבה זמן, תנו להם מבצעי עומק שיוציאו אותם מהקיפאון וישלחו אותם אליכם.

אם אתם עסק שלא בנה מועדון לקוחות אך לעומת זאת כן ניהלתם CRM עם מידע על הלקוחות שרכשו אצלכם, תתחילו לחשוב על הפיכה שלהם למועדון לקוחות שלכם. זה יכול להיות משמעותי מאוד בתחום של שיווק אתרים באינטרנט.

בנו הצעת הצטרפות למועדון שהם פשוט לא יכולים לסרב לה. תדאגו שהתוכנית תהיה אטרקטיבית ואפילו בחינם למשך השנה הראשונה – ללא עלות הצטרפות. ככל שהתוכנית של מועדון הלקוחות שלכם תהיה יותר מושכת ויותר משתלמת, יש לכם סיכוי גבוה יותר להחזיר את הלקוחות לסניפים ולבחור בכם על פני עסק מתחרה.

אין לכם אתר מכירות? תשקלו לבנות אחד

חברות שהיו מוכנות עם אתרי און ליין ומערך הפצה ומשלוחים, ברוב התחומים הצליחו לקיים סוג של שגרה ולייצר הכנסות, גם אם ברמה נמוכה יותר. מגוון תחומים, כמו למשל ספרי לימוד לבית לילדים, הנעלה לילדים, מזון, מזון לבעלי חיים, מזרנים, מוצרים רפואיים – כל אלו הצליחו לעקוף בהרבה את צפי המכירות שלהם מהאתר בשנה האחרונה.

ברור שיש תחומים שאתר מכירות און ליין לא רלוונטי עבורם, מכיוון שכן נדרש מגע בין בני האדם לדוגמא בתהליך הרכישה והמכירה, אבל לעסקים רבים בניית אתר מכירות היא פעולה אסטרטגית של ממש ודרך לייצר הכנסות משמעותיות לעסק. בניית אתר מכירות און ליין הוא מאתגר ודורש מכם עבודה וחשיבה, אבל בסוף התהליך תהיה לכם אפשרות למכור כל העת, גם בזמן שהסניף סגור, וזה יתרון עצום על מתחרים שלא יבצעו את השינוי הזה.

לקריאה נוספת והעמקה בתחום של שיווק אתרים באינטרנט וכמובן קידום חנות באינטרנט, בקרו בקישור.

הצעות מכר שאי אפשר לסרב להן

חשבו על היום שאחרי, תמיד. חשבו על המוצרים שלכם. נתחו את נתוני המכירות שהיו לכם. עשו סדר במספרים ונסו לחפש את ההזדמנויות הקיימות בשוק כיום. מהנתונים האלו בנו הצעות שהצרכנים לא יוכלו לסרב להן. שיווק אתרים באינטרנט כולל שימוש בכלי ניטור וניתוח מתקדמים שמייצרים לכם נתונים עסקיים חשובים.

מבצעים מעניינים ועמוקים יסייעו לגולשים להחליט לבחור במוצר שלכם על פני אלו של המתחרים, וגם תסייע לכם להניע את הגלגלים עם לקוחות חדשים ולייצר הכנסה דרושה והכרחית. חשוב לומר, אין הכוונה למכור במחירי הפסד, אין הכוונה “להוריד את התחתונים”. הכוונה היא לבנות הצעות שאי אפשר לסרב להן.

דוגמא:

בתור חנות שמוכרת בגדי נשים און ליין, אתם יכולים לתת ואוצ’ר של 30% לקנייה באתר מעל 250 ₪, ומעבר לכך לתת עוד 20% הנחה על כל סל הקנייה לקנייה הבאה של הלקוחה. כך אתם גם מייצרים קנייה גבוהה יותר מ-250 ₪, וגם מחזירים את הלקוחה לקנייה נוספת באתר.

דוגמא נוספת:

משתלה שמוכרת און ליין דרך האתר ורוצה לעודד כניסה של לקוחות חדשים לפני חגים או אירועים מיוחדים, יכולה לתת מבצעים על סוג מסוים של פרחים (כמו למשל סחלבים), לעשות מבצע של 1+1 ולתת במתנה גם שני צמחי תבלין בשווי של 30 ₪ לקנייה.

אופטימיזציה

אתם חייבים להבין טוב טוב מה הולך לכם באתר ובקמפיינים, מיהם הקהלים שמגיעים לשם, מהו זמן הגלישה, מהם העמודים שמעניינים אותם, באיזה עמודים הם נוטשים את האתר ומהם אחוזי הנטישה של עגלת הקניות שלכם. במקרה הזה אתם חייבים להיות מלווים על ידי אנשי מקצוע מיומנים בתחום שיווק באינטרנט, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מכוונים את התקציב שלכם למקום הנכון מבחינה פרסומית.

אופטימיזציה היא פעולה שמתרחשת כל הזמן ואתם חייבים לוודא שהחשבונות שלכם מנוהלים כל הזמן ומשרד הפרסום שלכם מבקר את הנתונים ומשפר אותם כל הזמן. ישנן טכניקות רבות לאופטימיזציה של קמפיינים, שכוללות קריאייטיב שונה, קופי שונה, הכוונה לדפי נחיתה שונים עם מסרים שונים ועוד.

קידום אתרים אורגני בגוגל

לטעמי, זהו בדיוק הזמן לקידום אורגני של אתרי אינטרנט. בזמן שכמעט כולם נכנסו לבונקרים ולא מוכנים להשקיע או לפתח את העסק, מבחינתי זו הזדמנות לדחוף את האתר שלנו ואת רשת האתרים חזק יותר וטוב יותר. השינויים האחרונים במנוע החיפוש של גוגל מוכיחים גם הם כי ישנה כדאיות רבה להשקעה בקידום אורגני.

האתגר הוא כמובן שקידום אורגני דורש הקצאת משאבים ואתם חייבים לצידכם משרד מקצועי לקידום אורגני. קידום אורגני יכול להכניס לכם תנועה איכותית לאתר, ובזמן שהמתחרים שלכם לא משקיעים מאמצים של קידום, אתם יכולים לייצר עליהם יתרון תחרותי. זוהי המלצתי בנושא הזה:

  1. אם יש לכם יכולת לבצע קידום אתרים מדי חודש בחודשו מתוך ראייה לטווח ארוך ובמטרה לקצור פירות תוך שנה ויותר – לכו על זה ללא היסוס.
  2. תתחילו בביצוע פעולות לקידום אורגני ONSITE, פעולות לקידום אורגני בתוך האתר שלכם. אתם יכולים לקרוא על חברה לקידום אתרים בלינק הבא.
  3. אם יש לכם יכולת כתיבה, תתחילו לכתוב מאמרים לתחום שלכם. תתייעצו עם משרד הפרסום שלכם לגבי הביטויים שכדאי לקדם, בצעו מחקר מילות מפתח ועל פי זה תתחילו לכתוב מאמרים איכותיים להעלאה לאתר שלכם.

תקראו מאמרים שיכולים לסייע לכם להתמקצע

הבלוג שלנו מלא במאמרים מפורטים ומדריכים שיסייעו לכם להבין קצת יותר על עולם שיווק באינטרנט. הגישה שלנו לחיים וגם לעסקים היא שידע צריך לשתף, ובתור משרד פרסום מנוסה אנחנו מקפידים לשתף מהידע שצברנו לאורך השנים.

קידום אתרים בגוגל – 5 טיפים חשובים לשיפור זמן הגלישה באתר שלכם

בניית אתרי תדמית – 9 נקודות שאתם חייבים לבדוק לפני בניית אתר תדמיתי

פרסום עסקים באינטרנט – 9 טיפים שיעיפו לכם את פעילות הפרסום

מיתוג עסקי – מהם השיקולים בכניסה לתהליך של מיתוג מחדש?

פרסום בגוגל אדוורדס – את התוספות האלו אתם חייבים לקחת

משרד פרסום שטיק מדיה

המשרד שלנו מנוהל על ידי מקצועני שיווק אתרים באינטרנט מובילים, שפיתחו בשנים האחרונות מספר כלים וטכניקות להתמודד עם מצבי משבר, מיתון וקושי לייצר מכירות. אנחנו עושים ימים כלילות עבור הלקוחות שלנו ובעיקר כשהם צריכים אותנו בתקופות קשות, בהן כל שקל חשוב והיכולת לייצר הכנסה הופכת להיות קריטית עבור בית העסק.

בעלי עסקים שמחפשים משרד אמין, מקצועי ואיכותי שיקדם אותם, יכולים לפנות לצוות המומחים שלנו ולקבל יעוץ מיידי בתחום של מיתוג, שיווק באינטרנט ואסטרטגיה.

שאלות נפוצות

מה כולל שיווק אתרים באינטרנט?

שיווק אתרים באינטרנט הוא שם כולל לסט שלם של פעולות בפלטפורמות שונות – גוגל, יוטיוב, פייסבוק, לינקדאין, טאבולה, אינסטגרם ועוד. פלטפורמות אלו מאפשרות לנו לנהל קמפיינים בקריאייטיבים שונים עם חומרים שונים, באנרים, וידאו, מודעות טקסט ועוד.

מהי החשיבות של אתר לפעילות הקידום?

לאתר אינטרנט ישנה חשיבות עצומה במערך המכירות והלידים של כל חברה. אתרים לא מעודכנים, איטיים ובעלי חווית גלישה גרועה, ירחיקו מהם גולשים היישר אל הזרועות הפרוסות של המתחרים שלכם. אתרים חזקים לעומת זאת, מהווים כלי עוצמתי ליצירת מכירות ולידים.

האם כדאי לפרסם רק בגוגל?

לרוב העסקים מומלץ לבצע תמהיל פרסום ושילוב בין גוגל לבין פלטפורמות נוספות, וזאת על מנת לוודא שאתם מגיעים אל קהל היעד שלכם במגוון הרשתות שבהן הם משתמשים. גם אם הקמפיין הארי שלכם הוא בגוגל, עדיין אתם יכולים לנהל קמפיין של שיווק מחדש בפייסבוק או בטאבולה, לדוגמא.

למה לבחור בשטיק מדיה?

הצוות שלנו הוא צוות מיומן, מסור ואכפתי – שרואה אל מול עיניו את הצלחת הלקוח כמטרה עליונה. המטרה שלנו היא לסייע ללקוחות שלנו להגשים את החזון שלהם ולעמוד במטרות העסקיות שלהם, והניסיון הרב שלנו לצד הרמה המקצועית הבלתי מתפשרת, תייצר לכם יתרון של ממש אל מול המתחרים.

5/5 - (9 votes)