שיווק באינטרנט ממוקד תוצאות עסקיות
אנחנו מובילים חברות להצלחה עסקית
למה לפרסם איתנו
ONE STOP SHOP לשיווק באינטרנט
עשרות לקוחות ממליצים
ניסיון של מעל עשור
שירות וזמינות מנצחים
לקוחות שסומכים עלינו
שיווק באינטרנט – 7 אבני יסוד לקידום מוצלח לעסק שלכם
בואו נעשה סדר בתחום החשוב ביותר לקידום ושיווק העסק שלכם.
אנחנו רוצים להציג בפניכם את אבני היסוד שעליהן מתבסס פרסום איכותי לעסקים.
את הדרך שלכם לייצר יתרון תחרותי מול המתחרים שלכם,
להגדיל את המודעות והחשיפות למותג וכמובן גם את ההכנסות שלו.
אם במשך שנים שמענו שהדיגיטל הולך ונוגס בשטחי הפרסום המסורתיים,
הרי שבשנת 2018 ישנה בשורה של ממש והדיגיטל משתווה לטלוויזיה, ולא בכדי.
למה בעצם עוגת הפרסום הולכת ומשתנה משנה לשנה ושיווק באינטרנט הולך ומושך תקציבים הולכים וגדלים?
יכולת האפיון והטירגוט המדויקות, יכולות הפילוח, הוצאת הדוחות והפקת מסקנות חכמות מהם וכמובן – העלייה המטאורית של זמני צריכת המובייל של כולנו – הפכו את הפרסום באינטרנט לכלי איכותי ורלוונטי ביותר למספר עצום של עסקים.
אך ככל שעלתה הרלוונטיות והחשיבות של כלי קידום החברות באינטרנט, כך גם חוסר הוודאות, הבלבול, הפיזור וכן – גם החברות השרלטניות שמציעות שירותים זולים ולא מקצועיים בשביל תוצאות מועטות, אם בכלל.
כשחושבים על זה, אין שום הסמכה או תנאי סף כדי להיקרא מומחה דיגיטל או מומחה לפרסום באינטרנט.
הקהל התמים מופגז במסרים ופרסומות מכל מקום על אגדות בדמות הצלחות כבירות בסכומים קטנים – וזה פשוט לא נכון.
זה הופך את הבחירה בספק לקשה מאוד, כי לרוב לא תהיה לכם יכולת לבדוק את איכות החברה עד שתתחילו לעבוד איתה.
בהרבה מקרים הבחירה במשרד פרסום שילווה את החברה או המיזם שלכם,
והפער המקצועי ופער הידע שיש ליזמים הופך למעשה את בחירת החברה בחברה עם הפרזנטציה הטובה ביותר – ולאו דווקא לזו עם היכולות להביא הכי הרבה תוצאות.
כשמודבר בעסק שלכם, הנקודה הזו קריטית.
גם משרדי הממשלה כמובן משקיעים תקציבים הולכים וגדלים בפרסום באינטרנט,
ולרוב קמפיינים אלו מנוהלים ומופקים ל ידי ללשכת הפרסום הממשלתית http://www.lapam.gov.il/
יש גם שגיאות וטעויות שבעלי עסקים עושים ריכזנו עבורכם שלושה טיפים מרכזים שיסייעו לכם להביא ביצועים טובים יותר מהחשבונות שלכם
אז מהן אבני היסוד שעליהן נשענת פעילות דיגיטלית ממוקדת ומוצלחת? איך מעבירים את המסר הנכון לאדם הנכון, בעזרת הפלטפורמות הנכונות וברמה אפקטיביות גבוהה? כמובן שמאמר, מפורט ככל שיהיה, לא יכול ללמד אתכם לנהל פעילות דיגיטל, אבל בהחלט יכול לסייע לכם להבין את כל אחד מהתחומים ולקדם אתכם בדרך לקבלת החלטה נבונה עבור החברה שלכם.
בניית אסטרטגיה דיגיטלית
הצעד הראשון והחשוב ביותר בשיווק, פרסום או מיתוג של העסק שלכם. זה הצעד שיקבע איך תראה כל הפעילות שלכם קדימה, איך אנשים יתפסו את המותג שלכם ואיך הם יתנהגו כשהם יכנסו לאתר האינטרנט שלכם. ספק אם יש מספיק מילים ומשפטים כדי להסביר את החשיבות של תוכנית שיווק ופרסום דיגיטלית לעסק שלכם. אסטרטגיה תבוא לעולם לפני הכתיבה, העיצוב, האפיון והתכנות. במובנים רבים יש לה את ההשפעה הרבה ביותר על המוצר הסופי.
תוכנית מקצועית לשיווק באינטרנט תכלול שלושה אלמנטים מרכזים, ופיתוחים של האלמנטים האלו. אבני היסוד שכל תוכנית אסטרטגיה דיגיטלית חייבת להכיל הן: המותג שלכם, קהל היעד שלכם, המתחרים שלכם. כמובן שכל אחד מהנושאים האלו נפרסים לשאלות ונושאים רבים שהמטרה שלהם היא לקבל מידע רב ולעבד אותו לכדי קבלת החלטות בהמשך.
התובנות, המסקנות, הרעיונות והידע שיצטברו לכם אחרי ביצוע של מחקר מקיף שכזה, יתנו לכם יכולת לקבל החלטות מושכלות וחכמות, וכמו שאמרו חכמינו, עדיף למדוד פעמיים ולגזור פעם אחת.
עם אסטרטגיה דיגיטלית מדויקת תוכלו לקבל החלטות לגבי:
מיהם הלקוחות האידיאלים שלכם?
מהן ההעדפות של הלקוחות שלכם ומה מניע אותם לפעולה?
באיזה ערוצים כדאי לשווק את העסק?
מה השפה שהמותג שלכם צריך לדבר?
האם כדאי להשקיע בשיווק בפייסבוק או פרסום בגוגל?
האם כדאי לעשות קידום אורגני לאתר האינטרנט שלכם?
מה התקציב הרצוי כדי להגיע בצורה אפקטיבית לקהלי היעד שלכם?
מה המתחרים שלכם עושים ונותן להם תוצאות?
ועוד מגוון שאלות חשובות שיעשו לכם המון שכל וסדר. ליווי של משרד מקצועי בתחום שיווק באינטרנט ייתן לכם יכולת לא רק לבנות את התוכנית, אלא גם להוציא אותה אל הפועל בהמשך.
עסק שפועל ללא תוכנית מוצא את עצמו מגיב במקום ליזום, ולרוב ימצא את עצמו במצב שכספים יורדים לטמיון עקב החלטות שלא נבחנו בראייה כוללת וצופה פני עתיד. בנו תוכנית אסטרטגית למותג שלכם, תקפידו לענות על שאלות בפירוט רב ככל האפשר וכך תוכלו לבנות את כל שאר היסודות של פעילות הדיגיטל בצורה חכמה יותר.
מיתוג עסקי
מיתוג עסקי הוא התהליך של בניית הנראות והשפה שבה העסק שלכם ייתפס בעיני קהל היעד שלכם. הלקוחות הפוטנציאלים שהולכים להיחשף לעסק שלכם, עשויים לעשות זאת במגוון פלטפורמות – גם על ידי כרטיס ביקור, פולדר או אתר אינטרנט, וגם על ידי שלטי פרסום או קמפיין בפייסבוק ובגוגל.
לא משנה באיזה פלטפורמה הלקוח הולך להיתקל בכם, מספר השניות הראשונות שבו הוא רואה את הלוגו שלכם, את השפה המיתוגית שלכם ואת מה שהמותג שלכם משדר, יקבעו מה הרושם הראשוני ומהם הערכים שיתעוררו בו מיידית עם הצפייה בכם. יש רק הזדמנות אחת לעשות רושם ראשוני ואתם רוצים שהרושם הזה יהיה מדויק ללקוח.
ניתנו לאורך השנים הגדרות רבות למיתוג ומיתוג עסקי, על ידי מגוון מומחים מובילים בתחום או מעצבים מוכשרים. אני התחברתי מכל האמרות לציטוט של ג’ף בזוס. כשנשאל מהי ההגדרה הטובה ביותר למותג, ענה ג’ף “המותג שלך הוא מה שאנשים אומרים עליו בזמן שאתה לא בחדר”. חד מדויק ונכון כל כך.
בניגוד למה שבעלי עסקים חושבים, מיתוג עסקי כולל לא רק את הלוגו שלכם. מיתוג עסקי כולל את שם החברה, לוגו, סלוגן, חומרים שיווקיים, אתר אינטרנט, קמפיינים, באנרים ועוד. תהליך של מיתוג החברה שלכם הוא תהליך משמעותי ומהותי בפתיחת העסק ויש לו השפעה על המשך הדרך ובניית המותג שלכם. זה תהליך שתרצו להיכנס אליו עם אורך נשימה, אחרי מחקר איכותי ועם ספק שאתם סומכים עליו ויודעים שיוכל לבנות עבורכם תהליך מיתוג שיתאים לאחר מכן גם לקמפיינים של שיווק באינטרנט.
אם אתם מתלבטים איך לבחור את משרד המיתוג שילווה אתכם, קבלו 4 טיפים שיעזרו לכם לעשות סדר ולקבל החלטה מושכלת ונבונה:
חשוב לזכור, המותג שלכם הוא הרבה מעבר לנראות הגרפית שלכם. בואו ניקח לדוגמא רשת המבורגרים גדולה עם סניפים בכל העולם, שמשקיעה מאות מיליוני דולרים בפרסום בשנה. כמות החשיבה, הכנה, ניהול ספקים והשקעת כספים בשיווק ובמיתוג של החברה היא בלתי נתפסת. אך בסופו של יום הנציג האמיתי של המותג הוא המוכר בחנות, בדרך כלל העובד שמרוויח הכי מעט ויש לו הכי פחות מוטיבציה בארגון. אם העובד הזה שנמצא בקצה המשפך, ייתן שירות לא טוב ולא נעים – הרי שכל המאמצים השיווקים של החברה ירדו לטמיון – כי המותג ייתפס כמותג לא איכותי ולא משנה כמה כספים החברה השקיעה בפרסום ובמיתוג.
זוהי דוגמא קלאסית שממחישה מהו מותג, ושמותג הוא לא רק הלוגו או השפה הגרפית של העסק שלכם.
מה מיתוג עסקי מקצועי יעזור לכם להשיג?
- שם מדויק.
- לוגו זכיר.
- שפה גרפית ברורה ומבודלת.
- נראות גרפית מותאמת להטמעה במגוון פלטפורמות.
- מצפן עיצובי לכלל הפעילות שלכם.
- יצירת רושם על הלקוח.
בניית אתר אינטרנט
לאתר אינטרנט יש שימושים רבים – החל מאתר תדמיתי מיתוגי שנועד להציג את הניסיון, ההתמחות והמקצועיות של החברה, דרך אתרי אי קומרס שנועדו למכירת מוצרים ושירותים מקוונים ועד לאתרים טכנולוגים מתקדמים. בנייה של אתר אינטרנט צריכה לשרת את המטרות של החברה וכמו כן את השימוש שהלקוחות הפוטנציאלים אמורים לעשות בו.
לא כל החברות יחליטו על בניית אתר אינטרנט במסגרת תהליך של שיווק באינטרנט, וזה מהסיבה כי יש חברות שהשיווק והפעילות הפרסומית שלהן מבוססת על מדיה חברתית ועל פעילות של שיווק בפייסבוק או קידום באינסטגרם לדוגמא. אבל חשוב לזכור כי גם חברות שמבוססות על קידום וניהול קמפיינים ברשתות חברתיות, עדיין יידרשו לבניית אתר בשלב כזה או אחר לאורך חיי המותג.
ניתן אפילו לומר, שלכל מותג יש חשיבות עצומה בבניית אתר אינטרנט, גם מהסיבה שאתם לא באמת יכולים לדעת מה יהיה עם הפלטפורמות החברתיות שאתם מפרסמים בהן. מקרה MYSPACE אמנם עתיק, אך לוותיקים בינינו זכורה היטב ההרגשה, שכל העבודה הקשה שהשקענו בבניית מותג שם, ירדה לטמיון תוך שלושה חודשים. (אם לדוגמא פייסבוק או אינסטגרם יקרסו, וכל הנכסים הדיגיטליים שלכם יושבים שם – אתם עשויים להיות בבעיה לא נעימה).
אבל איזה אתר כדאי לבנות? ובאיזה פלטפורמה? האם לבנות אתר וורדפרס או אתר וויקס? האם לבנות במערכת קוד פתוח או קוד סגור? ומה המשמעות בכלל?
אם אתם מתלבטים בין בניית אתר וורדפרס לבין בניית אתר וויקס, יש מאמר שיכול לעשות לכם סדר בעניינים.
https://www.websitebuilderexpert.com/website-builders/comparisons/wix-vs-wordpress/
איך תדעו אם אתם צריכים אתר אינטרנט או שאתם יכולים להסתדר בלעדיו?
- אם אתם מתכוונים לעשות קמפיינים בגוגל, סביר להניח שתצטרכו אתר.
- אם אתם מתכוונים לעשות קידום אורגני למותג שלכם ולביטוי מפתח, תצטרכו אתר אינטרנט.
- אם אתם רוצים לאפשר ללקוחות שלכם לקרוא על העסק שלכם בקלות ובמהירות, סביר להניח שתרצו לבנות אתר אינטרנט.
- אם אתם רואים ערך בנכסים דיגיטליים, חשוב שתבנו אתר אינטרנט.
- אם אתם שולחים לקוחות לחפש אתכם בגוגל, אתם צריכים אתר אינטרנט.
בבחירה של ספק לבניית אתר אינטרנט, יש כמה נושאים שכדאי לקחת בחשבון ושישפיעו באופן חד משמעי על התוצאה שתתקבל.
- שימו לב איפה אתם מאחסנים את האתר – גם מבחינת גיבוים, גם מבחינת אבטחה וגם מבחינת מהירות אתר.
- מהירות אתר – תקפידו לבדוק שהאתר שלכם נטען במהירות ונוח לגלישה.
- תמיד תמיד תדאגו לרכוש את הדומיין והאחסון מהכסף שלכם ולא על חשבון מי שבנה את האתר.
- שימו לב להתאמה מלאה למובייל.
- בדקו האם הספק בעל יכולות קידום אורגני ויכול לבנות את האתר על פי הדרישות של גוגל.
- יש לכם כבר אתר ואתם בונים אתר חדש? שימו לב לתהליך של העברת אתר שישמור על המיקומים שלכם ולא ייפגע בעבודה שעשיתם עד היום ובוותק של הפעילות הקיימת.
פרסום בגוגל
פרסום בגוגל משמש כבר כמעט שני עשורים ככלי שיווק לעסקים רבים, ועם השנים עסקים רבים גילו את הפוטנציאל האדיר הטמון במערכת הפרסום הכל כך יעילה הזו. לפני שני עשורים, פרסום בגוגל היה חלק מרכזי בפעילות של שיווק באינטרנט, וזאת מכיוון שמספר הפלטפורמות היה נמוך בהרבה ולא היה היצע גדול לפרסום. היום כמובן שיש פלטפורמות דיגיטליות נוספות לפרסום עסקים, אך עם זאת, גוגל הלכה ושכללה ושיפרה את מנוע החיפוש שלה ואת האפשרויות הפרסום, עד למצב כיום שבו המערכת מתוחכמת מאוד ויכולה לתת מענה לאיתור הלקוחות שלכם בשלבים שונים לאורך סולם המודעות.
אם אתם מעוניינים לקרוא איך ניתן לייצר יותר הכנסות מחשבונות הגוגל שלכם, הכנו עבורכם מאמר בנושא.
פרסום בגוגל כולל כמה כלים מרכזיים שיכולים לסייע לכם בקידום פעילות הפרסום שלכם:
GOOGLE ADS– הכלי המרכזי של גוגל שאותו רוב האנשים מכירים, ונקרא גם פרסום לפי קליק לעיתים. הפרסום הזה של גוגל עובד בצורה די פשוטה – אתם מגדירים אילו ביטויים אמורים להפעיל את הקמפיין שלכם (לדוגמא – פרסום בגוגל לעסקים), ומגישים הצעת מחיר עבור המילה (כמה אתם מוכנים לשלם עבור זה שגוגל תציג את הביטוי שלכם). מכאן יש מערכת שלמה שקובעת מה יהיה הדירוג של המודעה שלכם (לא ניכנס לנושא הזה כעת), ועל פיו גם כמה תשלמו על כל קליק. בשיטת הפרסום הזו – אתם משלמים עבור קליק בלבד.
GOOGLE GDN – לגוגל יש שותפויות עם מפרסמים רבים (לדוגמא ספורט 5, נענע, YNET ועוד), שמאפשרים לגוגל להציג מודעות באנר ומודעות טקסט באתרים שלהן. גוגל מוכרת את שטחי הפרסום האלו למפרסמים שלה וכך מאפשרת לכם להגיע לא רק לגולשים שחיפשו את המוצר שלכם, אלא גם לגולשים שלא שמעו עליכם מעולם ולא מודעים לפתרון שלכם, על ידי באנרים ממוקדים וקוראים לפעולה. אתם יכולים להחליט באילו אתרים למקם את הבאנרים, לבצע הגדרות לקהלי יעד, לקבוע את זמני ההופעה באתרים ועוד.
GOOGLE REMARKETING – הדרך שלכם “לרדוף” אחרי גולשים שביקרו באתר שלכם. זוהי שיטת שיווק חשובה ובדרך כלל זולה משמעותית מפלטפורמות אחרות, והערך המתקבל ממנה יכול להיות GAME CHANGER לעסק שלכם. אתם יכולים להגדיר את השיווק מחדש על כל המבקרים באתר, מי שביקר ולא השאיר פרטים, מי שביקר מעל דקה, מי שביקר בדף מסוים וכדומה.
YOUTUBE – גם פרסום בגוגל מבוצע דרך חשבון ה ADS שלכם, וגם כאן יש מספר סוגי מודעות שונות שיכולות להתאים למטרת הפרסום שלכם. פרסום ביוטיוב הוא סופר אפקטיבי אך עם זאת הוא הולך ונשחק עקב כניסה של ענקיות מוזיקה כמו ספוטיפיי ודיזר למשחק. ליוטיוב ישנן מספר סוגי מודעות שונים ובבניית קמפיין פרסום ביוטיוב חשוב להקפיד על הגדרה נכונה של מטרות הקמפיין וצורת המודעות הנכונה ביותר להשגת המטרות האלו.
ישנן דרכי פרסום נוספות בגוגל, כמו פרסום במייל לדוגמא, אך לא נסקור אותן במאמר זה. אם אתם רוצים לקרוא ולהבין על הפרסום בגוגל, גוגל מציגה לכם מגוון מאוד רחב של מדריכים מקצועיים ותמיכה. זה בהחלט לא מחליף עבודה של יועץ מקצועי ומיומן לקמפיינים שלכם, אבל עצם ההבנה והידע שלכם יכולה לעזור לכם להבין את הכלים של גוגל, לקרוא את הדוחות ולנהל את פעילות שיווק באינטרנט מול משרד הפרסום שלכם בצורה נבונה יותר.
https://support.google.com/google-ads/answer/6146252?hl=en
פרסום ברשת התוכן
בעשור האחרון אנו עדים לעלייה מתמדת בכוחו וחשיבותו של התוכן, ורבים אף הגדירו בשנים האחרונות את התוכן כמלך – תן לגולש תוכן איכותי עם ערך והוא יבוא וימשיך לקרוא את התכנים שלך, ולבסוף יש סיכוי שהוא גם ימיר ויהפוך ללקוח משלם.
לאור המשך המודרניזציה והגידול בהפרעות הקשב ובמספר הפלטפורמות שאנו נדרשים לצורך, דעתי האישית היא כי תוכן הוא אכן חשוב ויש לו משמעות עצומה עבור העסק שלכם, אך הסיכוי שאדם יישב ויקרא את כל התכנים שלכם היא ברוב המקרים לא סבירה.
רובנו עברנו ממצב של קריאה למצב של סריקה. אנחנו קוראים כותרות, מחפשים נושאים שמעניינים אותנו ואז יש סיכוי שגם נקדיש קריאה עמוקה יותר ונעמיק בתוכן.
למרות זאת, תוכן איכותי גם אם לא נקרא כולו, מייצר לכם ערך רב לפעילות, גם מבחינת ידע שאתם נותנים ללקוחות, גם מבחינת כמות העוקבים שאתם יכולים לייצר וגם מבחינת המיצוב שלכם כמובילי דעה ובעלי מקצוע מובילים ומעודכנים.
בישראל צמחו להן שתי פלטפורמות מובילות ברמה עולמית, שנושאות את דגל שיווק בעזרת תוכן ומנגישות אותו למיליוני גולשים ובמיליוני אתרים – טאבולה ואאוטבריין.
הקונספט הוא די פשוט – אתם כבר נמצאים במצב של קריאה, לא משנה באיזה אתר ובאיזה נושא. אתם מגיעים לתחתית הכתבה ושם תמצאו את ההודעה “תכנים שעשויים לעניין אתכם גם” / “תכנים נוספים מרחבי הרשת” ווריאציות נוספות. מתחת לזה יופיעו מספר קוביות עם קופי קצר שאמור להניע לפעולה ולמשוך את העין. הפרסום הזה הוא פרסום ממומן ברשת התוכן שאתם יכולים לרכוש עבור העסק שלכם ולקדם בעזרתו את הפעילות השוטפת שלכם.
כמובן, ככל שהלכה וצמחה הפופולריות של השיווק בטאבולה או אאוטבריין בקמפיינים של שיווק באינטרנט, כך גם עלתה במקביל כמות המפרסמים האדירה שנהרה אל הפלטפורמות והפכה את הפרסום לאתגר ממוקד וקשה יותר. אם בהתחלה היו מעט מפרסמים והיה מאוד קל לבלוט, הרי כיום חשוב מאוד להיות יצירתיים וממוקדים מאוד כדי להבטיח שהתקציב שלכם הולך למקום הנכון ומנוצל כהלכה.
אם אתם רוצים לקרוא ולהתעניין לגבי פרסום ברשת התוכן בעזרת טאבולה, אתם יכולים לקרוא עוד כאן קידום אתרים אורגני
נדמה כי הקידום האורגני הוא אחד מהתחומים המושמצים והלא מוערכים ביותר בתחום הפרסום הדיגיטלי. התפתחה לה מעין צורת חשיבה שגורסת כי אנשים לא מקליקים על התוצאות האורגניות וכי היעילות שלהן ירדה. אם בעבר קידום אורגני נחשב בפי כל ככלי מרכזי לשיווק באינטרנט, הרי כיום יש אנשים שחשובים שהיעילות ירדה.
מבזק חדשות – קידום אורגני הוא עדיין חלק חשוב מאוד במערך שיווק באינטרנט של חברות רבות בישראל ובעולם. גולשים עדיין מקבלים החלטות דרך גוגל, ובהחלט לא כל הגולשים מקליקים על המודעות הממומנות. גולשים שפסחו על המודעות הממומנות והמשיכו לגלוש מתחתיהן, מגיעים לעולם האורגני, שם הקליקים לא עולים כסף והדשא ירוק ויפה J
כמובן שלא ניכנס כאן בפרוטרוט להסברים על מהו קידום אורגני, אבל ניתן רקע שיסייע לכם להבין למה הוא חשוב לעסק שלכם ויכול להפוך לערוץ שיווק מוביל ומהותי. ונתחיל בהקדמה על מנוע החיפוש של גוגל.
תחשבו על הסיבה שבגללה אנשים לחפש בגוגל. הגולשים יודעים שגוגל תציג להם תוצאה רלוונטית למה שהם חיפשו. זה מקביל מבחינתי ל”מוסכמת הכסף”. כסף בסופו של יום הוא סתם חתיכת נייר, אלא אם כן יש הסכמה גורפת שלחתיכת הנייר יש ערך. המטרה של מנוע החיפוש של גוגל היא להציג לגולשים תוכן איכותי וממוקד לחיפוש אותו הם ביצעו. לצורך כך, גוגל מדרגת את האתרים אותם היא סורקת, ובהתאם לציון שהם מקבלים, היא מחליטה באיזה מקום להציג את האתרים בביטויים מסוימים.
זאת אומרת, שאם משרד פרסום שטיק מדיה עוסק בשיווק באינטרנט, המטרה שלנו היא שכגולש יקליק את הביטוי הזה, גוגל תחליט כי האתר שלנו הוא הרלוונטי ביותר ותציג אותו במקומות הראשיים בדף הראשון שלה.
אם כך, קידום אורגני הוא סט הפעולות, באתר ומחוצה לאתר, שיקבעו איך גוגל תקרא את האתר שלכם ותדרג אותו.
מכיוון שגוגל לא משחררת מדריך למקדמי אתרים, וגם משנה לעיתים את הפרמטרים והדרישות שלה, האתגר הקיים בקידום האורגני הוא עצום וחברה לקידום אתרים שרוצה לקדם את לקוחותיה למקומות גבוהים חייבת להיות ברמה מקצועית גבוהה, ידע רחב וכמובן יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא.
חלק מהפרמטרים שגוגל בודקת הם: מהירות האתר שלכם, האם האתר שלכם מאובטח, מה מידת ההתאמה למובייל, מהי מידת הרלוונטיות של התוכן באתר, כמות קישורים לאתר ומהאתר ועוד. על כן חשוב לבדוק את החוזקה של האתר שלכם בפרמטרים האלו וכמובן בפרמטרים מרכזיים וחשובים שיסייעו לכם לבצע קידום אורגני לעסקים.
ככל שהשוק שלכם עמוס יותר במתחרים, והמתחרים משקיעים בשיווק ומקדמים את האתרים שלהם, כך יהיה לכם קשה יותר להתקדם למקומות הראשונים בגוגל ולכבוש את הפסגה. אבל ברגע שאתם מגיעים אל הפסגה, הערך שאתם יכולים לייצר לעסק שלכם הוא עצום. חלק מהותי בכל תוכנית שיווק באינטרנט היא גידול בטראפיק לאתר ובעיקר בטראפיק האורגני לאתר (הסתייגות קטנה – לעסקים שעושים קידום ברשתות החברתיות יש פחות חשיבות בטראפיק לאתר, אם הן משתמשות באתר בכלל).
איך תדעו האם כדאי לכם לעשות פרסום בגוגל או קידום אורגני? אתם יכולים לקבל מידע מקיף בנושא במאמר הזה
שיווק בפייסבוק ואינסטגרם
האם פרסום ברשתות החברתיות רלוונטי לעסק שלכם? האם אתם יכולים להפיק משיווק בפייסבוק או אינסטגרם ערך לעסק שלכם? האם פייסבוק גמרה את הסוס ואין לכם טעם להשקיע מאמצים בקידום העסק שלכם שם? אולי בכלל כדאי לפרסם בסנאפצ’אט?
העולם היום דינמי מאוד, וכך גם פלטפורמות הפרסום שאנו משתמשים בהן. לפני כמה שנים פייסבוק הייתה על סף הפיכה לאימפריה כל יכולה, אך כמה מקלות בגלגלים והחלטות לא נכונות הובילו לשחיקה של הפלטפורמה מבחינת אפקטיביות פרסום – לעסקים מסוימים. אבל שלא תהיינה טעויות –פייסבוק היא עדיין אימפריית פרסום חזקה ועוצמתית שיכולה לתת לעסק שלכם תודעת פרסום גבוהה ואפקטיבית.
בשנים האלו גם אופן צריכת התוכן בפייסבוק ואופן השימוש בה השתנו עד ללא היכר. ומכיוון שפייסבוק צירפה לפני מספר שנים את אינסטגרם משפחת האפליקציות שלה, היא הגדילה עוד יותר את היכולת שלה לתת למפרסמים יכולת לפרסום ממוקד, מדויק, אפקטיבי ומניב.
הפרסום בפייסבוק או אינסטגרם לא מתאים לכל העסקים כמובן, ואנו חוזרים כאן לסעיף 1 – בניית התוכנית ואפיון הצרכים והמטרות של הלקוח. אחרי אפיון מדויק של הצרכים של העסק שלכם, משרד שיווק באינטרנט מקצועי ומנוסה יכול להנחות אתכם לקבלת ההחלטה הנכונה ולהחליט האם כדאי לבצע שיווק בפייסבוק או לא.
ישנם עסקים רבים ששיווק בפייסבוק יכול להיות רלוונטי עבורם, החל ממאמנות כושר ועד לחברות טכנולוגיה עתירות ידע כמו מיקרוסופט שרוצות להכניס אנשים איכותיים ומדויקים לוובינרים שהן יוצרות. פייסבוק המשיכה להתקדם ולהתפתח עם השנים, לשכלל את סוגי הפרסום ואת סוגי המודעות, משפרת את יכולת הפילוח והטירגוט של המשתמשים ולא בוחלת באמצעים לשיפור יכולות איתור הקהלים שלה.
חשוב לזכור שמלבד פייסבוק ואינסטגרם, לפייסבוק יש את רשת השותפים שלה – אפליקציות שמשתפות פעולה עם פייסבוק ומאפשרות לה להציג פרסומות של המפרסמים מפייסבוק אצלן באפליקציות. וכמובן, וואטסאפ, אחת מהאפליקציות החזקות בעולם, גם היא שייכת למשפחת האפליקציות של פייסבוק ומהווה תוספת כוח משמעותית לפעילות השוטפת שלה.
איך תדעו עם שיווק בפייסבוק מתאים לעסק שלכם?
ריכזנו בעבורכם טיפים שיעזרו לכם להבין האם העסק שלכם מתאים יותר לפרסום בפייסבוק או גוגל
זכרו – אין תחליף לייעוץ מקצועי שיכווין אתכם לעבר ביצוע ההחלטה הנכונה.
משרד מקצועי לשיווק באינטרנט – שטיק מדיה
שיווק באינטרנט כיום זה מקצוע לכל דבר ועניין, ולא סתם מקצוע. למשרד הפרסום שתבחרו יהיה השפעה ענקית על האופן שבו אנשים יתפסו את המותג שלכם, יתקשרו איתו ויגיבו אליו.
אנחנו בשטיק מדיה מציגים נבחרת מקצועית ומנוסה לקידום עסקים באינטרנט, והלקוחות שלנו נהנים לא רק משירות מקצועי וצמוד – אלא בעיקר מתוצאות מרשימות שמסייעות להם לצמוח, לגדול ולהרחיב את הפעילות העסקית שלהם.
אם אתם אוהבים את העסק שלכם, רוצים שהוא יקבל את הטיפול המקצועי ביותר ובעיקר – אם אתם אוהבים תוצאות, המקום שלכם איתנו בשטיק מדיה.